شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۴۲۳۵
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۷
شوشان: مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان می‌گوید باید به تیم‌ملی کمک کنیم تا با شرایط بهتری وارد جام‌جهانی شود.

میلاد میداوودی در گفت‌وگو با ایسنا اظهارکرد: خدا را شکر شرایط تیم‌مان از آخرین دیداری که در نیم‌فصل اول مقابل پرسپولیس داشتیم تاکنون خوب بوده است و توانسته‌ایم امتیاز بگیریم.

وی افزود: به نظرم در نیم‌فصل دوم وضعیت‌مان خیلی بهتر شده است و اضافه شدن بازیکنان جدید هم در بهتر شدن شرایط‌ مان تاثیر گذاشته است و امیدوارم بتوانیم در بازی‌های آینده نتایج لازم را بگیریم.

این بازیکن تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: امروز مقابل ملوان بازی می‌کنیم که فکر می‌کنم دیدار حساسی برای ما باشد. این بازی برای ما شش امتیازی است چرا که تیم ما با داماش هم امتیاز است و اگر بتوانیم ملوان را شکست دهیم، جایگاه‌مان در جدول حداقل تا رده هشتم ارتقاء می یابد. ان‌شاءالله که بتوانیم این بازی را ببریم و از این به بعد هم به فکر تثبیت جایگاه‌مان باشیم.

وی با بیان این‌که فوتبال یک بازی دسته‌جمعی است، گفت: تیمی که گل می‌خورد، این گل خوردن به فرد و یا خط خاصی بر نمی‌گردد؛ به هر حال اشتباهی پیش آمده که تیم گل دریافت کرده است. ویسی خیلی روی شرایط تیمی ما کار می‌کند تا کمتر گل بخوریم و تمام تاکید او این است که در ابتدا گل نخوریم، چرا که مطمئنا می توانیم گل بزنیم. در کل تلاش ما این است که در پایان مسابقات جایگاه خوبی به دست آوریم.

میداوودی درباره تیم ملوان هم عنوان کرد: ملوان تیم خوب و جوانی است و همیشه جزو تیم‌های خوب لیگ بوده است. این تیم در دیدار قبلی‌ خود در خانه شکست خورده است و فکر می‌کنم از نظر روحی کمی در شرایط خوبی نباشد.

وی در ادامه درخصوص پایان مسابقات لیگ در 20 فروردین ماه گفت: همیشه در فوتبال ما به این صورت نیست که مسابقات به صورت فشرده برگزار شود و شاید چهار سال یک بار، آن هم به خاطر جام جهانی این اتفاق بیفتد. به نظرم این فشردگی خوب است و بازیکنان سعی می‌کنند بیشتر روی بازی‌ها تمرکز داشته باشند و فکر می‌کنم آن ها با این شرایط حرفه‌ای بودن را بیشتر تجربه می کنند.

مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان بیان کرد: به هر حال تمام تیم‌ها باید به تیم ملی کمک کنند تا برای حضور در جام جهانی وضعیت بهتری داشته باشد، چرا که متاسفانه طی این مدت تیم ملی بازی دوستانه و اردوی خاصی نداشته است و من موافق هستم که به خاطر شرایط تیم ملی، مسابقات فشرده برگزار شود.

وی درخصوص هم گروهی تیم ملی در جام جهانی با تیم‌های آرژانتین، نیجریه و بوسنی گفت: تیم‌هایی که به جام جهانی صعود کرده‌اند، تیم‌هایی هستند که در منطقه خود بهترین بوده‌اند. به نظرم درباره آرژانتین صحبت خاصی نمی توان کرد، چرا که تمام ستارگانش شناخته شده هستند. درمورد نیجریه و بوسنی هم فکر نمی کنم که از ایران قوی‌تر باشند، البته همه چیز به شرایطی بستگی دارد که در مسابقات رقم می‌خورد. تیم ملی شاید این شانس را داشته باشد که به عنوان تیم دوم به مرحله بعد صعود کند و امیدوارم که این اتفاق بیفتد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار