شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۴۲۵۳
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۹
شوشان: بازی دو تیم استقلال خوزستان و ملوان بندرانزلی در حالی برگزار شد، که همانند همه بازی هایی که در اهواز برگزار می شود، ناظر این بازی به دوربین صدا و سیما اعتراض کرد.

به گزارش سایت گل ، دیدار دو تیم استقلال خوزستان و ملوان بندرانزلی از سری رقابت های هفته نوزدهم لیگ برتر باشگاه های کشور عصر امروز پنج شنبه در ورزشگاه پیر تختی اهواز با شکست تیم میزبان به پایان رسید.

این بازی به دلیل فوت جدیکار اولین لژیونر ایرانی و 11 خوزستانی که به دلیل حادثه تصادف مینی بوس در جاده شوشتر - صالح شهر گتوند جان خود را از دست دادند با یک دقیقه سکوت آغاز شد.

در ورزشگاه تختی اهواز پس از دو هفته محرومیت حضور هواداران برای بازی های فولاد و استقلال خوزستان، تماشاگران امکان حضور در ورزشگاه را پیدا کردند هر چند تنها نظاره گر بازی ضعیف و رقم خوردن شکست تیم خود بودند.

قضاوت این دیدار بر عهده بابک وسیله بر بود و علیرضا کناری و فرزاد بهرامی او را در این امر قضاوت کردند.

دیدار رفت این دو تیم با نتیجه دو بر یک به سود تیم ملوان به پایان رسیده بود در حالی تیم شمالی در خانه حریف موفق شد این باز نتیجه بهتری کسب کند.

در این هفته نیز مانند برخی از بازی های گذشته ناظر بازی به حضور دوبین های صدا و سیما که کنار زمین حضور داشتند اعتراض داشت. این در حالی است که در خیلی از ورزشگاه ها، ناظر به دوربین وسط زمین اعتراض نمی کند.

در دقیقه 20 بازی، محمد ابراهیم خسروی بازیکن تیم استقلال خوزستان به دلیل آسیب دیدگی شدید چندین دقیقه از زمین خارج شد و مجددا به بازی برگشت. این در حالی است که حتی یکی از بازیکنان تیم استقلال خود را آماده حضور در زمین بازی کرد.

سهراب بختیاری زاده و ادریس ترائوره دو بازیکن شاخص استقلال خوزستان این بازی را به علت مصدومیت از دست دادند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار