اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۴۲۵۷
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۴
در مراسمی، افراد و واحدهای نمونه صنعت ملی حفاری استان خوزستان مورد تجلیل قرار گرفتند.

به گزارش شوشان، پیش از ظهر امروز پنج شنبه در مراسمی با حضور مسئولان کشوری و استانی، افراد و واحد های برتر استان خوزستان در بخش صنعت ملی حفاری مورد تجلیل قرار گفتند.

در این مراسم جوادی معاون وزیر نفت، نماینده ولی فقیه در استان، گلپایگانی مدیرعامل شرکت ملی حفاری کشور و جمعی از نمایندگان استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشتند.

پروژه حفاری آزادگان شمالی نیز به عنوان پروژه برتر سال ۹۲ و در بخش مدیریت خدمات واحدهای خدمات دهنده، گروه جابه جایی فجر ۱۰ نیز عنوان برتر سال را از آن خود کرد.

همچنین در این مراسم از دست اندکاران دستگاه ۳۶ فجر به عنوان دستگاه نمونه سال و از دستگاه ۷۲ فجر نیز با عنوان بهترین عملکرد تقدیر به عمل آمد.

اداره کل خدمات امداد گری، لوله مغزی سیار و حفاری جهت دار در بخش واحد های فنی و تخصصی به عنوان سه واحد نمونه سال انتخاب شدند.

به گزارش مهر، در این مراسم از عوامل و کارشناسان چاه ۱۲۰ رگ سفید که در مهار این چاه تلاش های فراوانی ارزانی داشتند نیز تقدیر به عمل آمد.

شرکت ملی حفاری ایران در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی و بعد از خروج مستشاران خارجی از کشور به فرمان امام خمینی(ره) تاسیس و تاکنون خدمات فراوانی در بخش صنعت نفت ارائه کرده و توانسته صنعت حفاری را در کشور بومی کند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار