شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۴۲۹
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۸:۱۸

شوشان : زائری رئیس شوراهای حل اختلاف خوزستان گفت: تلاش بر این است، در سال جدید پاداش اعضای شورای حل اختلاف را به صورت ماهانه واریز شود.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل امور شوراهای حل اختلاف استان خوزستان، زائری در جلسه ای با حضور روسای مجتمع های شوراهای حل اختلاف شهرستان اهواز اهداف این شورا را در سال 91 تشریح داد و گفت: تصمیم بر این است که پرداخت پاداش به صورت ماهانه انجام شود و این مستلزم آن است که کلیه شهرستان ها و مجتمع ها آمار خود را در آخر هرماه به صورت منظم ارائه دهند.

زائری یکی دیگر از تصمیمات، در سال جدید را تخصصی کردن مجتمع ها عنوان کرد و افزود: تخصصی کردن مجتمع های اهواز و ادغام آنها از دیگر مواردی است که می تواند بر کیفیت و کمیت رسیدگی پرونده ها، بسیار موثر باشد.

وی با اشاره به لایحه قانون شورا گفت: لایحه قانون جدید شورا در حال تدوین است و به زودی به مجلس ارائه خواهد شد و همچنین پیشنهاد بیمه اعضای شوراهای حل اختلاف به مجلس داده شده و انتظار می رود در صحن علنی مجلس به تصویب برسد.

رئیس شوراهای حل اختلاف خوزستان گفت: دربازرسی که در سال گذشته از شوراهای حل اختلاف خوزستان به عمل آمده بود، وضعیت را نسبتا خوب گزارش دادند که در این گزارش ضعف آموزش و نامنظم بودن برخی از پرونده ها از جمله نکاتی بود که این گروه بازرسی بیان کردند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار