شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۴۲۹۰
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۴
شوشان: عضو اتحادیه نمایشگاه داران خودرو اهواز در خصوص مشکلات این صنف در این شهر گفت: تا کنون تصمیمی در جهت رفع مشکلات نمایشگاه های خودرو اهواز گرفته نشده است .

نوری در گفتگو با خبر خودرو گفت : قانون جدید مبنی بر اینکه تمامي نمایشگاه‌های خودرو باید در خارج از شهر احداث شوند در شهر اهواز در دستور كار مسئولين ذيربط قرار گرفته و به موجب این قانون تمامی نمایشگاه های داخل شهر که در حال فعالیت بودند پلمپ شده و به اجبار به خارج از شهر انتقال پیدا کردند .

 وی در ادامه اظهار داشت: اجراي اين امر سبب شد تا نمایشگاه‌داران سرمایه‌گذاری بزرگی خارج از شهر انجام دهند و بازار خريد و فروش نمايشگاه داران خودرو در اهواز دچار ركود شود.

وی افزود: با تحقق این امر، تعداد زیادی از نمایشگاه داران خودرو دوباره در شهر اهواز نمایشگاه های خود را راه‌اندازی کردند در حالی که اعضای شورای شهر، فرماندار و شهردار مصمم بودند شهرک‌ نمایشگاه خودرو درخارج از شهر رونق یابد اما اکنون اعلام شده است که محدوده شهرک‌ نمایشگاه  جز شهر کارون محسوب می شود و با در نظر گرفتن این موضوع دیگر نمی توان گفت که این نمایشگاهها خارج از شهر احداث شده اند و این قانون منتفی می شود.

وی در خصوص مشکلات شهرک نمایشگاه های خودرو اهواز گفت : مرکز تعویض پلاک در خارج از این شهرک نزدیک پلیس راه اهواز قرار دارد و جهت دسترسي به مركز تعويض پلاك بايد مسافت زيادي طي شود لذا اين موضوع باعث شده است تا نمايشگاه داران زمان زيادي را براي تعويض پلاك صرف كنند .

وي افزود: هم اکنون در شهرک نمایشگاه خودرو اهواز یک بانک و یک دفتر خانه رسمی وجود دارد و این تعداد بسیار کم و پاسخگوی نیاز تمامی نمایشگاه داران نمی باشد.

وی از نیروی انتظامی اهواز خواستار شد دلال های خودرو که در مقابل ورودی نمایشگاه خودرو مستقر شده اند و برای افراد و نمایشگاه داران ایجاد مزاحمت می کنند از طریق نیروی انتظامی جمع آوری و طبق قانون با آنان برخورد شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار