شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۴۲۹۲
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۱
شوشان: مهمانان جشنواره فیلم حقیقت در لوکیشن فیلم ناتمام «چای تلخ» ناصر تقوایی حضور پیدا کردند.

lهمانان جشنواره حقیقت پنجشنبه 28 آذر با حضور در روستای "سعدون" واقع در اروندکنار آبادان، از لوکیشن فیلم «چای تلخ» و دکورهای ساخته شده که بخش زیادی از آن ویران شده است بازدید کردند.

در این بازدید که در غیاب کارگردان فیلم انجام شد، «مرضیه وفامهر»، بازیگر اصلی و همسر ناصر تقوایی از تخریب بخش اصلی خانه‌های ساخته شده خبر داد.

بنابر اظهار نظر افراد بومی منطقه، بخشی از بناهای ساخته شده برای فیلم «چای تلخ» چندی پیش از بین رفت.

سیدمحمدمهدی طباطبایی‌نژاد، مهرداد اسکویی، امیرشهاب رضویان، ناصر صفاریان، علی‌محمد قاسمی، محمد حمیدی‌مقدم، محمدعلی فارسی، داریوش ارجمند، حبیب ایل‌بیگی، مرتضی رزاق‌کریمی و تعدادی از اهالی رسانه و مستندسازان از جمله حاضران در این دیدار بودند.

فیلم سینمایی «چای تلخ» در آبان سال 82 با بازی حسین یاری، مرتضی احمدی و مرضیه وفامهر مقابل دوربین رفت اما بعد از فیلمبرداری 55 درصد صحنه‌ها متوقف شد.

در سیزدهمین جشن سینمای ایران که سال 88 برگزار شد، بخش‌هایی از این فیلم که گفته می‌شود حدود یک ساعت از تایم 100 دقیقه‌ای آن فیلم فیلمبرداری شده است، به نمایش درآمد و همان زمان سعید حاجی‌میری تهیه‌کننده فیلم اعلام کرد: از سال 82 تا به امروز لوکیشن فیلم، نگهداری و هزینه‌های آن بدون هیچ بازگشت مالی پرداخت شده است.

در جشن خانه سینما مسئولان شهرداری و معاونت سینمایی قول دادند تا در تکمیل این پروژه همکاری کنند، اما تا امروز هیچ اتفاق خاصی برای تکمیل این فیلم نیفتاده است.

با گذشت 10 سال از کلید خوردن «چای تلخ»، از لوکیشن‌های فیلم که کل صحنه‌ها در آن روایت می‌شود، تنها خرابه‌ایی به جا مانده است. فیلمنامه این فیلم سال‌ها پیش در قالب کتابی منتشر و عرضه شد.






نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار