شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۴۳۰
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۸:۲۱

معاون معدني سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: در فروردين ماه سال جاري سه فقره پروانه بهره‌برداري مربوط به معادن شن، ماسه كوهي و سنگ لاشه با ذخيره قطعي 20 ميليون تن به ثبت رسيده است.

محمد افشون در گفت‌وگو با ايسنا اظهاركرد: پروانه اين واحدهاي معدني با اشتغالزايي 21 نفر و سرمايه‌گذاري به ميزان 14 ميليارد ريال صادر شده است.

وي افزود: همچنين در يك ماه گذشته يك فقره پروانه اكتشاف در شهرستان رامهرمز و سه گواهي كشف با ذخيره قطعي 2 ميليون و 200 هزار تن به ثبت رسيده است. در اين مدت 2 مجوز برداشت موقت از معادن براي اجراي پروژه‌هاي عمراني صادر شده است.

معاون سازمان صنعت و تجارت خوزستان عنوان كرد: عمده فعاليت‌هاي معدني در يك ماه گذشته به شهرهاي انديمشك، دزفول، آقاجري، رامهرمز، هفتگل و مسجدسليمان اختصاص داشته است.

افشون با بيان اين‌كه بيشترين حجم معادن استان در شهرهاي دزفول، رامهرمز، انديمشك، بهبهان وجود دارد، خاطرنشان‌كرد: در حال حاضر 141 واحد معدني در استان با ذخيره قطعي 3 ميليارد و 500 ميليون تن و ظرفيت استخراج سالانه 17 ميليون تن و اشتغال 958 نفر و سرمايه‌گذاري 536 ميليارد ريال فعال هستند.

وي افزود: از آغاز فعاليت‌هاي معدني تاكنون در استان 81 فقره پروانه كشف و 40 فقره گواهي كشف با ذخيره قطعي 988 ميليون تن صادر شده است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار