شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۴۳۲۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۸
شوشان/ روزنامه نورخوزستان در ستون ویژه های خود نوشت: به دستور دکتر مقتدایی استاندار، معاون عمرانی وی برای شرکت در مراسم مربوط به قربانیان حادثه مرگبار جاده شوشتر – گتوند- دزفول به منطقه عزیمت و مراتب تاسف و تسلیت استاندار را به خانواده های مصیبت دیده ابراز نمود و کمک هایی هم در این مورد شد.

احمد سیاحی در گفتگو با راوی ضمن ابراز همدردی با بازماندگان این حادثه قول داد که برای تکمیل جاده ای که به علت نواقص و ناتمام ماندن، عامل وقوع این نوع حوادث خونین است، اقدامات لازم از جمله تامین اعتبارمورد نیاز را پیگیری و به مرحله اجرا درآورد. سیاحی این را هم گفت که این حق مردم این استان نیست که درگیر و قربانی چنین مسائلی که قابل مرتفع شدن است، باشند و استاندار خوزستان مصمم است از حقوق مردم استان و به ویژه مناطق کم توسعه یافته دفاع و طرح هایی را که به دلیل ناتمام ماندن مخاطراتی برای مردم دارند، به سرانجام رساند.

در خصوص شهرهای شوشتر و گتوند که عقب ماندگی هایی دارند و در گذشته نسبت به انجام آنها و اتمام طرح های منطقه به ویژه در زمینه راه سازی مشکلاتی وجود دارد، خوشبختانه نماینده دلسوزی مانند حجت الاسلام سادات ابراهیمی به جد پیگیر کارهاست که اکنون با حضور استانداری مانند دکتر مقتدایی و معاون عمرانی کارآمدی مثل سیاحی کارها دراین منطقه بهتر و سریعتر پیش خواهد رفت و امیدواریم در بحث جاده، شهرهایی مانند شوشتر و گتوند و شهرهای مشابه فعالتر عمل شود تا شاهد استمرار حوادث مرگبار در این مسیرها نباشیم.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
هم استانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
comment
0
1
comment ضمن عرض تسلیت به خانواده های داغ دیده ، آخه چرا همیشه باید حادثه ایجادبشه بعد به فکر چاره باشیم !!!!!!توی خبرا اومده محور ایذه به دهدز هم قربانی گرفته همینطور جاده اندیمشک. کاش یه برنامه ریزی جامع و صحیحی بین استانداری و سازمان راه و شهرسازی برای ترمیم و بازنگری جاده های استان صورت میگرفت و واقعا دلسوزانه پیگیری و عملی میشد....
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار