شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۴۳۳۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۱
سال‌هاست كه مسافرت با اتوبوس‌هاي مسافربري تنها گزينه اقشار متوسط و آسيب پذير مي‌باشد. اما تكرار برخي كج سليقه‌ها و عدم نظارت‌ها باعث گرديد به اميد شنيدن گوشي شنوا در مورد اين نابساماني‌ها به مواردي چند اشاره نمايم.

چندي پيش از اهواز به سمت تهران با اتوبوس راهي سفري كه معمولاً هر چند وقت يكبار مجبورم انجام دهم در خوشبينانه‌ترين حالت معمولاً حركت اتوبوس‌ها از مبداء با تاخيري 45 دقيقه تا يك ساعت از زمان قيد شده در بليط انجام مي‌شود اگر اتوبوسي سر ساعت حركت كند آن را جزء استثنائات بدانيد. توقف همزمان اتوبوس‌ها در يك مكان خاص (در يك مورد توقف همزمان بيش) از 12دستگاه اتوبوس مقابل سالن غذاخوري بين راهي جاده در كمربندي خرم آباد به بروجرد مشكل ساز است. زيرا به دليل كثرت مسافران و عدم امكانات مورد نياز در رستوران‌ها مشكلات جدي درخصوص سرويس‌هاي بهداشتي، نمازخانه و ارائه نامطلوب غذا، غيرقابل قبول است.

 درصورتي كه احترام به حقوق اوليه مردم از جمله وقت گرانبهاي آنان و نيز سلامت معنوي و جسماني آنان مطمع نظر سازمان پايانه و ديگر متوليان مي‌باشد انتظار است نسبت به اين امور رسيدگي و اقدام عاجل نماييد.

برچسب ها: حرف شما ، اهواز ، اتوبوس
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
comment
0
1
comment با سلام
این مطالب مورد تأیید بوده و صحت داشته اما پیشنهاد میدهم مسولین پایانه ها اگر شده خودشان نیز سوار بر این اتوبوس ها شده تا با مصائب و مشکلات مردم هم که شده آشنا شوند
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار