شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۴۳۳۷
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۲
شوشان: تيم تيراندازي ملي حفاري در هفته دوم دور برگشت ليگ برتر كشور به سه پيروزي و يك تساوي دست پيدا كرد.

 سپيدار بختياري، مربي تيم تيراندازي ملي حفاري در گفتگو با ايسنا اظهار كرد: 28 و 29 آذرماه به ترتيب با تيم هاي سيستان و بلوچستان و فولاد ماهان سپاهان بازي كرديم.

 وي ادامه داد: در بازي اول مقابل سيستان و بلوچستان كه تيم خوبي هم است، در بخش تفنگ پيروز شديم و در بخش تپانچه به تساوي رسيديم كه در تيراندازي نتيجه مساوي خيلي كم اتفاق مي افتد.

مربي تيم تيراندازي ملي حفاري گفت: مقابل فولاد ماهان سپاهان نيز در هر دو بخش تفنگ و تپانچه به پيروزي رسيديم. فولاد ماهان در بخش تپانچه خيلي قوي است و در صورت پيروزي در اين مسابقه مي توانست در اين بخش قهرمان ليگ شود كه ما مانع قهرماني او در اين هفته شديم.

 وي خاطر نشان كرد: هر دو حريف ما تيم هاي خوبي هستند كه بازيكنان مان توانستند با عملكردي خوب از آن ها امتياز بگيرند. در كل از عملكرد بازيكنان مان راضي هستم. ما باتوجه به نتايج اين هفته مان، در بخش تپانچه يك پله صعود داشتيم و به رده چهارم رسيديم و در تفنگ هم همچنان دوم هستيم.

بختياري در پايان به ديدار هفته آينده تيمش اشاره و عنوان كرد: 20 دي ماه برابر نزاجا بازي مي كنيم كه تيم قدرتمندي است. قهرماني اين تيم در بخش تفنگ تثبيت شده است. ما هم در بخش تفنگ شرايط خوبي داريم و اميد داريم كه بتوانيم اين شرايط را حفظ كنيم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار