شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۴۳۳۸
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۴
شوشان: با هدف تحقق جامعه قرآنی، یک دوره آموزشی علوم قرآنی ـ تربیتی با حضور مادران در منطقه کوی علوی در حال برگزاری است.

علی موسوی، مدیر مؤسسه قرآنی سیدالشهدا(ع) اهواز در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن، گفت: آشنایی خانواده‌ها در هر سطح از معلومات علمی و دینی امری پسندیده و ضروری است که تحقق این مهم می‌تواند در رشد و فراگیری علوم دینی جامعه تأثیر قابل توجهی داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه این مؤسسه آموزش‌های قرآنی متعدد و متنوعی را در همه سنین ویژه متقاضیان برگزار کرده است، از برگزاری دوره آموزشی با حضور مادران و کودکان شرکت‌کننده جلسات آموزش قرآنی خبر داد.

موسوی در این باره گفت: جلسات به‌صورت مشاوره قرآنی و با دعوت کارشناسان دینی و قرآنی در حال برگزاری است که مسائل اعتقادی، تربیت دینی فرزند و ... به مادران ارائه می‌شود.

مدیر مؤسسه قرآنی سیدالشهدا(ع) اهواز تعداد شرکت‌کنندگان این دوره را بیش ا ز 80 نفر عنوان کرد و گفت: دوره آموزشی از ابتدای آذر آغاز شده است.

وی ادامه داد: یکی از کارشناسان بهزیستی شهرستان اهواز در این دوره حضور می‌یابد و جلسات نیز به‌صورت پرسش و پاسخ و با محوریت تربیت فرزند در حال برگزاری است.

موسوی اظهار کرد: با توجه به فقر فرهنگی در برخی مناطق اهواز، اجرای این چنین برنامه‌ها، گامی بلند در پیشبرد اهداف تعیین شده جامعه قرآنی خواهد بود. تاکنون نیز استقبال خوبی از برگزاری این دوره شده است و تا حدودی با هجوم برخی رسانه‌های مخرب مانند ماهواره نیز مقابله شده است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار