شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۴۳۷۱
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۷
سپاهان در هفته نوزدهم رقابت‌هاي ليگ برتر به عنوان بهترين تيم هفته معرفي شد.
هفته نوزدهم رقابت‌هاي ليگ برتر شب گذشته با برگزاري 4 ديدار و صدرنشيني تيم‌هاي تهراني به پايان رسيد.

به گزارش فارس، نگاهي مي‌اندازيم به نتايج، ترين‌ها و اتفاقات رقم خورده در هفته نوزدهم رقابت‌هاي ليگ برتر:

فجرسپاسي صفر - گسترش فولاد صفر

ذوب‌آهن يک - مس کرمان يک

استقلال خوزستان صفر - ملوان 2

پرسپوليس يک - سايپا صفر

تراکتورسازي يک - سپاهان 2

داماش يک - فولاد 2

راه‌آهن يک - نفت 3

صبا يک - استقلال 2

**ترين‌هاي هفته نوزدهم ليگ برتر:

در هفته هجدهم رقابت‌ها و در 8 مسابقه‌اي که برگزار شد 18 گل به ثمر رسيد تا در اين هفته شاهد ميانگين 2،25 گل در هر مسابقه باشيم.

در اين هفته ديدار راه‌آهن و نفت با 4 گل و فجرسپاسي و گسترش بدون گل، پرگل‌‌ترين و کم‌گل ترين ديدارهاي هفته معرفي مي‌شوند.

**بهترين تيم هفته: سپاهان

در هفته نوزدهم تيم‌هاي صدرنشين پرسپوليس، نفت، استقلال و سپاهان در هفته‌هايي که رقابت داغي ميان صدرنشينان وجود دارد، پيروزي‌هاي ارزشمندي را به دست آوردند تا به اين ترتيب اين 4 تيم همچنان در کورس قهرماني باقي بمانند، با اين حال عنوان بهترين تيم هفته به سپاهان تعلق مي‌گيرد که توانست ضمن شکستن طلسم شکست‌ناپذيري تراکتورسازي پس از مدت‌ها در خانه و کسب نخستين پيروزي در نيم‌فصل دوم (پس از 3 تساوي پياپي بدون گل) دوباره به جمع مدعيان قهرماني اضافه شود.

در اين هفته مثلث تيم‌هاي تهراني پرسپوليس، نفت و استقلال در صدر جدول رده‌بندي ايستادند تا فوتبال تهران دوباره پس از مدت‌ها بر بام فوتبال ايران قرار بگيرد.

**ناکام هفته: تراکتورسازي و استقلال خوزستان و پژمان نوري

در هفته نوزدهم تنها تيم بالانشيني که نتوانست در رقابت با ساير مدعيان قهرماني پا به پا پيش برود، تراکتورسازي بود.

تيم تبريزي که از آن به عنوان يکي از مدعيان اصلي قهرماني نام برده مي‌شود، روز گذشته پس از مدت‌ها در خانه مقابل سپاهان شکست خورد تا بدون شکست بزرگ‌ترين ناکام هفته تيم مجيد جلالي لقب بگيرد.

همچنين در روزي که استقلال خوب بازي کرد و به يک برد ارزشمند رسيد، پژمان نوري ضمن از دست دادن يک فرصت عالي گلزني، در گل دريافتي استقلال نيز مقصر اصلي بود تا هافبک انزلي‌چي استقلال هم يکي از ناکامان هفته باشد.

**بازيکن هفته: لوسيانو پريرا

در هفته‌اي که سپري شد چند بازيکن در ترکيب تيم‌هاي خود عملکرد درخشاني داشتند که از جمله آنها مي‌توان به پيام صادقيان در پرسپوليس، محمد قاضي در استقلال، جلال رافخايي در ملوان، اميد ابراهيمي در سپاهان و سينا عشوري در ذوب‌‌آهن اشاره کرد اما لوسيانو پريرا، هافبک فولاد که با دو گل، همچنان اميدهاي فولاد براي قهرماني را زنده نگه داشت، نسبت به اين تعداد بازيکن سرتر بود تا عنوان بهترين بازيکن هفته انتخاب شود.

**مربي هفته: کرانچار

استقلال و نفت تهران در هفته نوزدهم با تفکرات سرمربيان خود حريفان خود را در خانه‌هايشان شکست دادند، اما بدون شک کار بزرگ را زلاتکو کرانچار کرد که توانست تيمش را به گونه‌اي هدايت کند که از جهنم تبريز دست پر به نصف جهان بازگردد.

**رده‌بندي گلزنان تا پايان هفته نوزدهم:

9 گل: کريم انصاري‌فرد (تراکتورسازي) - رضا عنايتي(صباي قم) - لوسيانو پريرا (فولاد)

8 گل: جلال رافخايي (ملوان)

7 گل: سجاد شهباززاده (سايپا) - رضا نوروزي (نفت)

6 گل: مهدي رجب‌زاده (ذوب‌آهن) )
برچسب ها: ترين‌ ، ليگ برتر
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار