شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۴۴۲۱
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۵
هفته سواد آموزی از یک دی ماه آغاز و تا هفتم دی ماه همزمان با سالروز تاسیس نهضت سواد آموزی به فرمان امام خمینی (ره) ادامه دارد.
معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان خوزستان از برنامه های اجرایی اداره کل آموزش و پرورش در هفته سوادآموزی خبر داد.

موسی شیخی در گفت و گو با مهر اظهار کرد: اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان در هفته سوادآموزی برنامه های مختلفی را در دستور کار دارد که از جمله آنها می توان به تشکیل ستاد راهبردی سواد آموزی در شهرستان به منظور برنامه ریزی، پشتیبانی و حمایت از اجرای برنامه های سواد آموزی، فراخوان و تبلیغ مسابقه کتابخوانی با موضوع اقتصاد مقاومتی برای سوادآموزان و مسابقه سلوک عاشورایی برای کارکنان سواد آموزی اشاره کرد.

وی افزود: شناسایی و تجلیل از فعالان سواد آموزی ( مدیران، معلمان، آموزش دهندگان و همه کسانی که در رونق فعالیت های سواد آموزی نقش مؤثری دارند) نیز از سری برنامه های اداره کل آموزش و پرورش استان در این هفته خواهد بود.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش خوزستان عنوان کرد: زیارت قبور مطهر شهدا، شهدای گمنام و شهدای آموزش و آموزش و پرورش و نهضت سوادآموزی، دیدار با خانواده های معظم شهدا و بازنشستگان نهضت سوادآموزی و ائمه جماعات شهرستان ها و ارائه گزارش از فعالیت های سواد آموزی استان نیز از دیگر برنامه هایی است که در هفته سوادآموزی اجرا می شود.

شیخی تصریح کرد: هماهنگی با ستاد نماز جمعه شهرستان ها و اختصاص بخشی از خطبه ها به بحث سواد آموزی، برگزاری همایش تجلیل از دست اندرکاران و مشارکت کنندگان در ترویج از فعالیت های سوادآموزی در استان و تجلیل از چهره های موفق سوادآموزی نیز برنامه های دیگری هستند که توسط این اداره برای هفته سواد آموزی تدارک دیده شده اند.

  هفته سواد آموزی از یک دی ماه آغاز و تا هفتم دی ماه همزمان با سالروز تاسیس نهضت سواد آموزی به فرمان امام خمینی (ره) ادامه دارد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار