شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۴۴۲۳
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۸
شوشان: بزرگترین کارخانه سیمان استان خوزستان در فهرست شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران قرار گرفت.
 
محمدحسن رضایی معاون اقتصادی و برنامه ریزی شرکت سیمان فارس و خوزستان گفت: این شرکت در بازار دوم شرکت بورس اوراق بهادار تهران درج می شود.

وی افزود: سرمایه این شرکت 650 میلیارد ریال است که 60و هفت دهم درصد آن متعلق به گروه سیمان فارس و خوزستان و 25 درصد آن متعلق به هلدینگ سیمان غدیر و بقیه متعلق به دیگر سهامداران است.

رضایی افزود : این شرکت در سال مالی گذشته با فروش حدود 2170 هزارتن کلینکر و سیمان توانسته است به فروشی در حدود 1593 میلیارد ریال دست پیدا کند.
سود پیش بینی شده این شرکت در سال جاری به ازای هر سهم 1102 ریال است.

رضایی گفت : شرکت سیمان ساوه نیز مراحل پذیرش را دنبال می کند که در ماه های آتی به ثمر خواهد رسید.

شرکت سیمان ساوه دارای 2 خط سیمان خاکستری به ظرفیت 2100 هزار تن در سال و 2 خط سیمان سفید به ظرفیت 300 هزار تن در سال است.

شرکت سیمان خوزستان با دو خط تولید 3 و 5 هزار تنی کلینکر توان تولید سالانه 2400 هزار تن کلینکر و 2500 هزار تن سیمان را دارد.

وی افزود : شرکت سیمان خوزستان به منظور حضور قوی و موثرتر در بازار صادراتی کشور عراق، مشارکت در شرکت سیمان العماره برای راه اندازی آسیاب سیمان و تولید محصول از کلینکر های انتقالی از کارخانه متعلق به خود را دنبال می کند. راه اندازی این آسیاب می تواند ارزش افزوده بالایی را برای شرکت سیمان خوزستان به همراه داشته باشد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار