اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۴۴۳۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۱
خانواده‌ای در مناطق جنوب خوزستان پیدا نمی‌کنید که از آب لوله کشی برای آشامیدن استفاده کند، این یعنی اوج مظلومیت خوزستان.
شوشان/ وبلاگ طلبه بسیجی نوشت: یک مسئله‌ای که دل ما خوزستانی‌ها را آزرده و آن مسئله عدم توجه مسئولین به مردم شریف و ولایتمدار خوزستان است؛ در تعریف و توصیف مردم خوزستان همین بس که حضرت امام راحل در توصیف آنها فرمودند: «خوزستان دین خود را به اسلام ادا کرده است».

خوزستان، نسبتاً آباد بود اما آنچه او را از سایر استان‌ها عقب انداخت 8 سال جنگ تحمیلی بود؛ بله ما افتخار می‌کنیم که با تمام وجود از وطنمان حمایت کردیم، افتخار می‌کنیم که جانباز و شهید دادیم و سپر کل ایران و رهبرمان شدیم اما نگذاشتیم یک وجب از خاک میهن‌مان به دست دشمن بعث بیافتد تا مبادا که مردم شریف ایران و رهبر و اماممان در نزد مردم جهان شرمنده و سرافکنده باشند.

در خوزستان شما کسی را پیدا نمی‌کنید که ضد ولایت باشد، این را به قطع و یقین می‌گویم؛ اما خوزستان و خوزستانی تشنه عدالت است، ما عدل حکومت علی را نمی‌خواهیم، بلکه به نصف آن که هیچ به ربع آن هم قانعیم.

به خوزستان سفرکرده‌ای؟ اگر روزی قدمتان به خوزستان رسید به این مناطق هم سری بزنید و قول می‌دهم با من هم عقیده می‌شوی.

اگر می‌خواهی از مرز چزابه به زیارت امام حسین (ع) بروی، یک سری به شهر بستان بزنید، اگر به گلزار شهدای هویزه آمدی، یک سری به هویزه و بازار آن هم بزنید از قیافه سوخته آنها نترسید، به دستان پینه زده آنها ننگرید، برخلاف ظاهر خشنشان مردمی بسیار رئوف و مهمان نوازند، اگر می‌بینید که قیافه آنها سوخته یا به ظاهر خشن می‌آید بخاطر بار مشکلاتی که دارند است.

بخاطر اینکه پدری شرمنده دخترش نشود از صبح تا غروب زیر آفتاب سوزان و در دمای بالای 50 درجه خوزستان در نخلستان کار کرده، خلاصه بگویم اگر به آبادان یا خرمشهر رفتی فقط به سواحل آنجا نروید بلکه به مناطق: مزلاوی، جدیده، زمین شهری، کوت شیخ، مولوی و قصبه بروید.

آیا می‌دانی مردم مناطق اهواز مانند ملاشیه، شلنگ آباد، زرگان، لشکرآباد، حصیرآباد، منبع آب، مندلی و بیت سیاح چگونه صورت خود را با سیلی سرخ نگه داشته‌اند؟

باور می‌کنید پرآب ترین استان کشور از آب شرب سالم محروم است؟ شما خانواده‌ای در مناطق جنوب خوزستان پیدا نمی‌کنید که از آب لوله کشی برای آشامیدن استفاده کند، این یعنی اوج مظلومیت خوزستان؛ اگر درد کشیده باشید، تجمع مردم خوزستان در اعتراض به انتقال آب از سر شاخه‌های کارون به اصفهان را بی‌فرهنگی نمی‌نامید. ما موافق انتقال آب کارون به اصفهان هستیم اما به شرط اینکه آنها هم مثل ما آب بخورند و این انتقال از سرشاخه‌ها نباشد.

در آخر دوباره عرض می‌کنم، ما در خوزستان تشنه عدالتیم، البته این بدین معنا نیست که در کشور عدالت نباشد، خیر اینگونه نیست اما خوزستان حقش خیلی بیشتر از این است، استانی که از منابع زیر زمینی از جمله نفت و گاز و همچنین مواد پتروشیمی غنی باشد ، نباید اینگونه فقیر باشد.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
عبدالله
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
comment
0
1
comment درود بر شما برادر بسیجی ، درست گفتید ، با انتقال تمامی آب کارون موافقیم ، ولی از پایین دست نه از بالا دست.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار