شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۴۴۴
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۹:۰۷

با اعلام معاونت فرهنگی کانون کشور، کارشناس ادبی و مربیان فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان عناوین برتر کشور را به خود اختصاص دادند.

به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، زهره تقوی اهرمی کارشناس ادبی و مسئول مرکز آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان برترین کارشناس ادبی کانون در سطح کشور شد.

تقوی اهرمی پس از رقابت با 19 کارشناس و مسئول ادبی کانون‌های کشور از سوی معاونت فرهنگی کانون به عنوان کارشناس مسؤول ادبی نمونه کانون کشور معرفی شد.

بر اساس این گزارش، ناهید مهران‌فر مربی هنری مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان بهبهان نیز پس از رقابت با 50 نفر از مربیان هنری کانون‌ها به عنوان یکی از هفت مربی هنری نمونه کانون معرفی شد.

همچنین عادله پورمقامی مربی فرهنگی کانون مرکز شماره 3 اهواز و شهناز قنواتی مربی فرهنگی کانون مرکز رامشیر نیز توانستند پس از رقابت با 86 نفر از مربیان فرهنگی کانون‌های سراسر کشور عنوان مربی نمونه‌ فرهنگی کانون را به خود اختصاص دهند.

عوامل عملکردی، توسعه فردی، عوامل رفتاری و موفقیت‌های کاری از جمله معیارهای ارزیابی مربیان و کارشناسان نمونه کانون و ملاک‌های ارزیابی عنوان شده است.

مراسم تجلیل از مربیان موفق مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور، 12 اردیبهشت ماه همزمان با روز معلم در تهران مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

 


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار