شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۴۴۷۷
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۱
معاون عمرانی استانداری خوزستان گفت: اگر بتوانيم یک فاز از پروژه قطار شهری اهواز را وارد مدار کنیم، شهروندان اهوازی به راه‌اندازی مترو امیدوار خواهند شد.

 به گزارش ایسنا ، احمد سیاحی در جلسه‌اي كه با حضور معاون وزیر کشور در كارگاه شرکت کیسون، مجري مترو اهواز برگزار شد، اظهار کرد: اجرای عملیات مترو اهواز به گونه‌ای پیش رفت که مشکلات بسیاری برای شهروندان ایجاد کرد و موجب ناراحتی آنها شد. البته این به این دلیل بود که عوامل در زیر زمین مشغول به کار بودند و شهروندان از روند کار و پیشرفت آن هیچ‌گونه اطلاعی نداشتند.

 وي افزود: ضروری است سازمان قطار شهری، بازدید خبرنگاران و اصحاب رسانه را برای تهیه گزارش‌های مختلف از جمله گزارش تصویری از روند کار در مترو به طور مداوم در دستور کار قرار دهد. این حق مردم است که گزارش‌های درستی از روند کار مترو در شهر خود دریافت کنند.

 سياحي ادامه داد: بنا به قراردادی که با شرکت کیسون منعقد شده بود قرار شد عوامل این شرکت برای دریافت فاینانس اقدام کنند. این که تحریم تا چه اندازه در این زمینه تاثیرگذار بوده و چرا فاینانس عملیاتی نشده؛ باید مورد بررسی قرار بگیرد.

 معاون عمرانی استانداری خوزستان گفت: در صورتی که مسیر 6.8 کیلومتری تا ایستگاه مصلا وارد مدار شود امیدواری در میان شهروندان اهوازی برای راه اندازی مترو ایجاد خواهد شد. برای ادامه پروژه و پیشرفت کار لازم است فرآیند جدیدی در بحث اعتبارات تعریف کرد چرا که با اعتبارات دولتی ادامه این پروژه امکان‌پذیر نخواهد بود.

سیاحی اظهار کرد: با 22 یا 30 میلیارد تومان اعتبار نیز این پروژه قابل انجام نخواهد بود بنابراين ضروری است از صندوق ذخیره ارزی، فاینانس و یا موارد دیگر جهت تامین اعتبار استفاده کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار