شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۴۴۸۴
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۲
شوشان: بازيکن جوان فولاد خوزستان گفت: در قهرماني فولاد شک نکنيد چون زيباترين فوتبال را الان در بين تيم‌هاي ليگ برتري به جرات بگويم فولاد انجام مي‌دهد.

سروش رفيعي بازيکني که اين روزها با وجود نيمکت‌نشيني همچنان اميدوار براي حضور در تيم ملي و پرتلاش در تمرينات اين تيم خوزستاني حضور دارد، در گفت و گو با ورزش سه با بيان اينکه تيم فولاد يکي از مدعيان اصلي و جدي قهرماني ليگ برتر است در مورد وضعيت اين تيم و مسائل مختلف ديگر به سوالات پاسخ مي‌ دهد.

وضعيت تيم‌تان چطور است؟

خدا را شکر همه چيز خوب است، فوتبال زيبا و رواني در تيم‌مان انجام مي‌شود.

در اين چند بازي اخير کمتر بازي کردي، آيا تو از هدفت دور نمي‌کند؟

من تلاشم را مي‌کنم که بتوان در ترکيب ثابت تيم حضور داشته و جزو مسافران جام جهاني باشم. خيلي انگيزه دارم به تيم ملي دعوت شوم. البته مهم موفقيت تيم فولاد است و هر وقت آقاي فرکي صلاح بداند من را به عنوان بازيکن ثابت به زمين بفرستد در خدمت تيم خواهم بودم، حتي اگر يک دقيقه هم بازي کنم سعي مي‌کنم بهترين بازي را انجام دهم.

با نيمکت‌نشيني‌هاي مکرر انگيزه‌ات را از دست نمي‌دهي؟

نه، البته هيچ بازيکني از نيمکت‌نشيني خوشش نمي‌آيد ولي من اعتقاد دارم آقاي فرکي مربي کوچکي نيست و اين را ثابت کرده که حق کسي را به کسي ديگري بدهد. به همين دليل نه ناراحت مي‌شوم و نه انگيزه‌ام را از دست مي‌دهم بلکه انگيزه‌ بيشتري هم پيدا مي‌کنم که در تمرينات تلاش بيشتري کنم.

فکر مي‌کني فولاد قهرمان شود؟

در قهرماني فولاد شک نکنيد چون زيباترين فوتبال را الان در بين تيم‌هاي ليگ برتري به جرات بگويم فولاد انجام مي‌دهد حالا اگر اتفاق ديگري بيفتد تقدير الهي است. با فوتبال خوب و تکنيکي که فولاد انجام مي‌دهد عادلانه نيست تيم ديگري به جز فولاد قهرمان شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار