شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۴۵۲۰
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۶
شوشان: مدیر کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان از برگزاری 21 مسابقه کتاب‌خوانی آنلاین و مکتوب بر اساس مناسبت‌های دی ماه امسال خبر داد.
۱۳۹۲ سه شنبه ۳ دي ساعت 09:29

به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خوزستان، لفته منصوری اظهار کرد: در دی ماه که با مناسبت‌های خاص مقارن شده است ، مسابقات فرهنگی کتاب‌خوانی به صورت آنلاین و مکتوب در خوزستان انجام می شود.

وی افزود: این مسابقات در سه سطح عموم مردم، کتابداران و مسابقات مکتوب برگزار و برای هر یک از این گروه‌ها کتاب‌های ویژه‌ای در نظر گرفته شده است.

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان با اشاره به برگزاری این مسابقات از اول دی ماه تصریح کرد: منابع مسابقات آنلاین شامل: سیره پیامبر اكرم با نگاهی به آیات قرآن، محسن قرائتی ؛ راه تربیت نامه 31 نهج البلاغه، محسن قرائتی؛ صحیفه سجادیه (45-41) ؛ خانواده در اسلام، علی قائمی؛ کربلا مبارزه با پوچی ها، اصغر طاهر زاده ؛ بصیرت و استقامت، سیدعلی خامنه ای ؛ الگوی نیكو آداب زندگی پیامبر اعظم (ص)، محمد صمدی خشخو ؛ مبادی اخلاق در قران، جوادی آملی ؛ 300 نكته در مدیریت اسلامی، محسن قرائتی ؛ دایره قرمز، مهدی محمدی ؛ جوان و فرهنگ و زندگی، اسماعیل شفیعی سروستانی ؛  سه دیدار، نادرابراهیمی ؛ یک عاشقانه آرام، نادر ابراهیمی. ؛ بابا نظر، مصطفی رحیمی ؛ خدا می خواست زنده بمانی،  فاطمه غفاری ؛ شبیخون فرهنگی، احمدطهماسبی ؛ دانشجو و نوآوری از دیدگاه مقام معظم رهبری، سید علی خامنه ای ؛ راه زندگی القبای سعادت خانواده، جواد محدثی ؛ تربیت جنسی، علی نقی فقیهی ؛ نخل ها قد می کشند، محمد حسین فکور می باشد.

مدیر کل در ادامه گفت: مسابقات مکتوب شامل چهار سطح دبیرستان، راهنمایی، زنان‌خانه دار و کودکان است که  برای شرکت در این مسابقات علاقه مندان میتوانند با مراجعه به کتابخانه های عمومی فرمهای شرکت در مسابقات را دریافت نمایند و در این مسابقات شرکت کنند.
منصوری تصریح کرد: هر ماه یک کتاب و یک مسابقه برای کتابداران در نظر می‌گیریم که مرجع شناسی، شناخت خدمات و كتابهای مرجع نوشته نورالله مرادی برای این ماه و مسابقه دی ماه در نظر گرفته شده است.

مدیر کل کتابخانه های عمومی خوزستان خاطر نشان کرد: در پایان این مسابقات، از برندگان این دوره از مسابقات  تقدیر ویژه به عمل خواهد آمد.
منصوری در پایان خاطرنشان‌کرد: این مسابقات از ابتدای دی ماه آغاز شده و مهلت شرکت در مسابقات آنلاین و مکتوب تا اول بهمن 92 است و فایل پی دی اف این کتاب‌ها از سایت booki.ir قابل دریافت است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار