شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۴۵۲۱
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۸
کارشناس فرهنگی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان از برگزاری ویژه‌برنامه‌های آموزشی، فرهنگی در کتابخانه‌های عمومی استان برای کودکان و نوجوانان خبر داد.

به گزارش شوشان ، مجتبی سعادتی گفت: امور فرهنگی اداره کل کتابخانه‌های عمومی با هدف جذب بیشتر کودکان و نوجوانان به مطالعه و گسترش فرهنگ کتاب‌خوانی در بین کودکان دوره‌های آشنایی با قصه‌خوانی و قصه‌نویسی را برای کودکان استان خوزستان برگزار می‌کند.

کارشناس امور فرهنگی اداره کل کتابخانه‌های خوزستان هدف از برگزاری این کلاس‌ها را بالا بردن‌ كيفيت‌ محتواي‌ قصه‌ها و مطالب‌ آموزشي‌ براي‌ كودكان‌ و نوجوانان‌، تشويق‌ و ترغيب‌ بيشتر كودكان‌ و نوجوانان‌ به‌ كسب‌ علم‌ و دانش‌ و اخلاق‌ اجتماعي، آموزش‌ چه گونه‌ لذت‌ بردن‌ از كار و بهره‌وري‌ بيشتر از امكانات‌ يعني‌ ايجاد و تقويت‌ روحيه‌ و وجدان‌ كار، ارتقا و تكامل‌ درك‌ و شناخت‌ كودكان‌ و نوجوانان‌ از زيبايي، يعني‌ تقويت‌ حس‌ زيبايي‌شناسي‌، ايجاد انگيزه‌ و برانگيختن‌ تمايلات‌ دروني‌ آنها با هدف‌ تحول‌ و تكامل‌ كودكان‌ به‌ انسان‌هايي‌ كامل‌ و در نتيجه‌ شهرونداني‌ واقعي‌ در سرزمين‌ ملي‌ و عضوي‌ فرهيخته‌ از جامعه‌ بزرگ‌ بشري‌ بیان کرد.

سعادتی افزود: رویکرد ما در ارتباط با کودکان «کودک محوری» است و نه «کودک سالاری». لذا این رویه برای توانمندسازی کودکان و سازگاری آنها در نظام تربیتی در بنیاد خانواده اسلامی روش موثری خواهد بود.

 وی گفت: علاقمندان جهت نام‌نویسی در این کلاس‌ها  می‌توانند در روزهای غیرتعطیل به بخش کودک کتابخانه‌های عمومی استان مراجعه و با اطلاع از چگونگی برگزاری این دوره‌ها کودکان را ثبت نام و از این دوره‌ها استفاده کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار