شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۴۵۲۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۰
سرمربی تیم فوتبال فولاد گفت: این تیم با کسب دو پیروزی متوالی در لیگ برتر روحیه مضاعف برای ادامه این رقابت ها به دست آورده است.

به گزارش مهر، حسین فرکی شامگاه دوشنبه در نشست خبری پیش از بازی فولاد خوزستان و راه آهن شهرری در اهواز اظهار کرد: انتظار داریم در این دیدار با ارائه یک بازی خوب به روند موفقیت آمیز خود ادامه دهیم و همچنان مدعی کسب عنوان قهرمانی باقی بمانیم.

وی افزود: راه آهن از بازیکنان و کادرفنی شایسته ای برخوردار است ولی با احترامی که برای آنها دارم تنها قصد فولاد در این بازی کسب هر سه امتیاز است زیرا این دیدار یک بازی خانگی است و ما روی همه امتیازات بازی های خانگی حساب باز کرده ایم.

فرکی عنوان کرد: لیگ برتر هم اکنون به مرحله حساس و دشواری رسیده است و اشتباه در این هفته ها می تواند وضع هر تیمی را به هم بریزد به همین دلیل ما امکان اشتباه نداریم.

سرمربی فولاد خوزستان اظهار کرد: موفقیت تیم فوتبال فولاد خوزستان موجب شده است تا توقع هواداران از این تیم بیشتر شود بر همین اساس ما آن را یک حق مسلم برای آنان می دانیم ولی از آنان هم انتظار داریم با حضور پرتعداد خود در ورزشگاه، امکان بالندگی بازیکنان را فراهم کنند.

فرکی در خصوص دلایل انتقال بازی های خانگی فولاد خوزستان به ورزشگاه 50 هزار نفری الغدیر اهواز عنوان کرد: از آنجا که تیم ما در جام باشگاه های آسیا باید در این ورزشگاه به میدان برود به همین دلیل برای عادت کردن بازیکنان به بازی کردن در این ورزشگاه، مسابقات خانگی خود را به این الغدیر منتقل کرده ایم.

وی تصریح کرد: اگر چه آمدن هواداران به این ورزشگاه قدری سخت خواهد بود ولی انتظار داریم آنان با آمدن به ورزشگاه تیم خود را مورد تشویق قرار دهند.

دیدار تیمهای فوتبال فولاد خوزستان و راه آهن تهران از هفته بیستم لیگ برتر باشگاه های ایران روز سه شنبه در ورزشگاه 50 هزار نفری غدیر اهواز برگزار می شود.


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
فرزاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۳
comment
0
0
comment اسم ورزگاه غدیره نه الغدیر . لطفا اصلاح کنید ...
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار