شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۴۵۲۹
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۲
شوشان: نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی و هفتکل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم روستاهای پشت سد گتوند در محاصره آب قرار دارند، گفت: وضعیت روستاهای پشت سد گتوند در بلاتکلیفی قرار دارد، ولی هیچ اقدامی برای حل مشکلات آنها انجام نشده است.

به گزارش خانه ملت ، اسماعیل جلیلی در نشست علنی مجلس شورای اسلامی با تسلیت به مناسبت اربعین سید و سالار شهیدان، در تذکر شفاهی خطاب به وزیر راه و شهرسازی گفت: متاسفانه به علت بی توجهی به راه های بین شهری و روستایی استان خوزستان، سالانه جان ده ها نفر از مردم استان گرفته می شود، اما هیچ اقدامی برای حل این موضوعات صورت نگرفته است.

 نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی و هفتگل در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه راه میان بر مسجدسلیمان به اهواز با 50 کیلومتر مسیر حادثه خیز در سال 92 حدود 20 کشته داشته است، افزود: امیدواریم در سال جاری و اوایل سال آینده شاهد شروع عملیات راهسازی در این جاده باشیم.

 وی در تذکر به وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه علی رغم تاکیدات قانون بودجه 92، شرکت ها ایدرو و ایمیدرو هیچگونه سرمایه گذاری در مناطق محروم به ویژه حوزه انتخابیه با وجود تمام ظرفیت های این مناطق در حوزه معادن و منابع طبیعی  انجام نداده اند، تصریح کرد: از طرف دیگر علی رغم یک دهه ایجاد شبکه آبیاری در اراضی کشاورزی شهرستان لالی و ساخت سد مربوطه، به علت ناهماهنگی میان دو دستگاه اجرایی مردم در حسرت بهره برداری از این شبکه هستند. از طرف دیگر موضوع تامین آب شهرستان اندیکا با وجود سد مسجدسلیمان و شهید عباسپور در بلاتکلیفی قرار دارد.

 عضو هیات رئیسه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با اعلام اینکه وضعیت روستاهای پشت سد گتوند در بلاتکلیفی قرار دارد، یادآور شد: متاسفانه مردم در محاصره آب بوده ولی هیچ اقدامی برای حل مشکلات آنها انجام نشده است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار