شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۴۶۱۱
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۴
شوشان: رییس خانه صنعت و معدن خوزستان گفت: سومین نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی، صادراتی و خدمات فنی و مهندسی استان، 15 دی‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های خوزستان آغاز به‌کار می‌کند.

فرامرز احمدی‌نژاد در گفتگو با ایسنا اظهارکرد: تاکنون حدود 100 شرکت تولیدی و صادراتی براي حضور در این نمایشگاه ثبت‌نام کرده‌اند.

وی افزود: متولی برگزاری این نمایشگاه شرکت شهرک‌های صنعتی استان است که جا دارد از این شرکت به دلیل برگزاری این نمایشگاه قدردانی کرد.

احمدی‌نژاد تصریح‌کرد: مزیت این نمایشگاه با نمایشگاه‌های سال‌گذشته در این است که 15 هیات تجاری از استان‌های دیگر برای بازدید از این نمایشگاه وارد استان می‌شوند.

وی عنوان‌کرد: بنابراین توصیه ما این است که واحدهای تولیدی استان با آمادگی کامل در این نمایشگاه حضور یابند.

احمدی‌نژاد ادامه‌داد: شناساندن توانمندی‌های تولیدی و صادراتی به مردم استان و به دیگر استان‌ها از اهداف اصلی این نمایشگاه است.

وی افزود: تا فرا رسیدن روز برگزاری شرکت‌کنندگان می‌توانند در این نمایشگاه ثبت‌نام کنند و قطعا تعداد شرکت‌کنندگان بیشتر خواهد شد. این نمایشگاه تا 18 دی‌ماه ادامه می‌یابد.

رییس خانه صنعت و معدن خوزستان در ادامه از استاندار خواست که در انتصاب مدیران اقتصادی استان با مراکز بخش‌خصوصی تعاملی صورت بگیرد و باید مدیرانی با نگرش تقویت تولید و صنعت برای سمت‌های اقتصادی انتخاب شوند تا بیشتر به دغدغه‌های بخش صنعت و تولید توجه شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار