شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۴۶۴۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۲ - ۱۸:۰۲
شوشان: مدیر گروه مرکز بهداشت خوزستان با اعلام اینکه وزارت بهداشت تاکنون هشداری در خصوص آلوده بودن محصولات کشاورزی این استان نداده است تاکید کرد که محصولات کشاورزی خوزستان هیچ گونه آلودگی ندارد.

مهران معلم افزود: هرگونه ادعا در خصوص آلودگی محصولات کشاورزی استان خوزستان باید همراه مستندات باشد.

وی گفت: اداره کل جهاد کشاورزی استان مسوول تشخیص سلامت محصولات کشاورزی است اما تاکنون گزارشی از آلودگی این محصولات در استان از سوی این نهاد داده نشده است.

مدیر گروه مرکز بهداشت استان خوزستان در خصوص اظهار نظر ˈحسین صفاریˈ مدیر گروه مرکز بهداشت استان اصفهان که هشدارهایی در خصوص رعایت توصیه های بهداشتی در زمینه استفاده از محصولات کشاورزی خوزستان داده بود، گفت: در حال رایزنی با مسوولان وزارت بهداشت هستیم تا مشخص شود که وزارت بهداشت در چه زمان در خصوص محصولات کشاورزی استان خوزستان هشدار داده است.

معلم افزود: در روزهای آینده نتایج بررسی ها و پاسخ وزارت بهداشت از طریق رسانه های همگانی اطلاع رسانی می شود اما تاکنون هیچ گزارشی از آلودگی محصولات کشاورزی استان خوزستان در نتیجه بارندگی های اخیر ارائه نشده است.

وی در خصوص آلودگی هوای استان خوزستان و تاثیر آن در بارندگی های اخیر گفت: در بحث آلودگی تمام اطلاعات از طریق مقامات دانشگاه علوم پزشکی اهواز در اختیار مردم و مسوولان استانی قرار داده شده اما مسئله ای که نشان دهد بارندگی های تازه موجب آلودگی محصولات کشاورزی استان خوزستان شده وجود ندارد.

مدیر گروه بهداشت مرکز بهداشت استان اصفهان ادعا کرده که محصولات کشاورزی استان خوزستان آلوده است و از مردم خواسته که مردم مراقب مصرف صیفی جات خوزستان باشند.

ˈحسین صفاریˈ به هشدارهای وزارت بهداشت در زمینه مراقبت در استفاده از محصولات کشاورزی خوزستان اشاره و بر لزوم رعایت توصیه های بهداشتی در این زمینه تاکید کرد و گفت: با توجه به مشکلات تنفسی که بعد از بارندگی ها در خوزستان بوجود آمد به نظر می رسد که محصولات کشاورزی آلوده است و باید نکات بهداشتی رعایت شود.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۴
comment
0
1
comment دوست من وقتی استاندار اصفهان حرفی می زند و بعد انکار می کند

دیگر یک کارشناس بهداشت اصفهان می خواهی چکار کند؟
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
comment
0
0
comment عنوان رو درست ننوشتی
مدیر گروه بهداشت محیط و حرفه ای مرکز بهداشت استان خوزستان
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
comment
0
0
comment زیاد نگران نظرات دوست عزیزمان از اصفهان نباشد ایشان نخست به فکر محصولات غذایی تولید شده در اصفهان باشند و سپس نگران محصولات ورودی از استان خوزستان
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار