اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۴۶۴۸
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۲ - ۱۸:۰۵
مرجع پاسخگویی مقررات بین‌المللی بهداشت(IHR) خوزستان  اعلام كرد: در پاسخ به تلفن‌های مکرر شهروندان و اظهار نگرانی آنها از عفونت کوروناویروس، به اطلاع کلیه شهروندان و هم‌استانی‌ها می‌رساند تاکنون کوروناویروس جدید در عراق توسط سازمان بهداشت جهانی (WHO) گزارش نشده است، بنابراين نگرانی بابت ورود این ویروس توسط زائران عتبات و اربعین حسینی وجود ندارد.


به گزارش ایسنا ، دکتر سید محمد علوی اظهار كرد: مرکز بهداشت استان خوزستان نظر به جایگاه قانونی که دارد اعلام مي‌كند تا به حال این ویروس در بین هم‌استانی‌های ما گزارش نشده است و شاید منظور صحبت‌هاي آن همکار محترم از یکی از دانشکده‌های علوم پزشکی استان درباره اين ويروس، هشدار و از جانب احتیاط بوده است.

 رییس مرکز بهداشت استان خوزستان افزود: خوزستاني‌ها مطمئن باشند به محض طغیان هر بیماری که سلامت آنها را تهدید کند، مرکز بهداشت استان خوزستان به وظیفه خود عمل كرده و اطلاع‌رسانی و احتیاط‌هاي لازم را انجام خواهد داد.

 
علوی تصریح کرد: همان طور که در اطلاعیه قبل اعلام کردیم، عمده عفونت‌های تنفسی که در بین زائران عتبات عالیات وجود دارد، سرماخوردگی فصلی است که به علت عدم امکانات گرمایشی، رفاهی و بهداشتی که در طول سفر برای آنان ایجاد شده، می‌باشد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار