شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۴۶۶۱
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۲ - ۲۰:۲۴
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام از بخش های مختلف گردشگری ، صنعتی و تجاری منطقه آزاد اروند بازدید بعمل آورد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل منطقه آزاد اروند، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام که جهت حضور در مراسم پنجمین سالگرد ارتحال آیت‌الله جمی به شهر آبادان سفر کرده است ، ابتدا در سازمان منطقه آزاد اروند حضور پیدا کرد و سپس با همراهی مسئولین این سازمان از بخش های مهم این منطقه بازدید کرد.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: لازم است برای مردم آبادان و خرمشهر امکان درآمدزایی بوجود آید.
رضایی با اشاره لزوم تحول در زندگی مردم تصریح کرد: لازمه این تحول شجاعت و تصمیم گیری های بزرگ است که با اتحاد و همدلی انجام می شود.
محسن رضایی ضمن حمایت از منطقه آزاد اروند افزود: گام های اول باید طوری برداشته شود که مردم امیدوار شوند.
مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند گفت: برای حل مشکلات و رشد منطقه آزاد اروند نیاز به یک طرح ملی است.
وی در ادامه به ارائه گزارشی از فعالیت های منطقه آزاد اروند و بررسی مشکلات و معضلات موجود در این منطقه و ارائه طرح جامع و پروژه های در دست اقدام پرداخت و افزود: اعتبارات برای توسعه زیرساخت ها بسیار کم است.
اسماعیل زمانی گفت: نگاه ما برای تجارت، منطقه تجاری شلمچه و بازار عراق است که با احیا و گسترش فعالیت در بندر خرمشهر ، تجارت توسعه خواهد یافت.
رئیس هیات مدیره منطقه آزاد اروند افزود: با احداث خط آهن بندر امام به شلمچه در منطقه آزاد اروند و اتصال آن به بصره ، به شرق مدیترانه ارتباط اقتصادی خواهیم داشت.
زمانی مهمترین پروژه زود بازده را کالای همراه مسافر دانست و گفت: طرح کالای همراه مسافر در حال اجرایی شدن است که باعث رونق اقتصاد در منطقه خواهد شد.
در ادامه ، محسن رضایی از جزیره مینو بازدید کرد و سپس ضمن حضور در سایت صنعتی منطقه آزاد اروند با ظرفیت های صنعتی این منطقه آشنا شد.
وی با حضور در شرکت ارتباط همراه گویا اروند اولین تولیدکننده گوشی تلفن همراه GLX از روند تولید گوشی تلفن همراه بازدید و با مدیرعامل شرکت گفتگو کرد.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: زحمت های زیادی در منطقه آزاد اروند کشیده شده است و زیر ساخت های خوبی فراهم شده ولی هنوز برای رسیدن به یک منطقه آزاد ایده آل در جنوب خوزستان فاصله داریم.
وی با اشاره توانمندی متخصصان داخلی افزود: نوآوری و کار خوبی در شرکت جی ال ایکس شروع شده است، این شرکت با تولید کالای با کیفیت با قیمت پایین استراتژی خوبی را پیش گرفته است.
محسن رضایی گفت: یکی از راه هایی که ایران بتواند سهم خوبی از بازار داخلی و خارجی را بگیرد این هست که کیفیت را بالا ببریم و قیمت پایین باشد این می تواند یکی از استراتژی برای تولید ملی باشد.



نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار