شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۴۷۳۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۴
شوشان: محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در دیدار با جمعی از دانشجویان گروه علوم سیاسی واحد علوم و تحقیقات خوزستان گفت: ضمن تشکر از دغدغه و حس مسولیت شما نسبت به مسایل اجتماعی و پیرامونی خود باید تاکید کرد که بخش مهم کار این است که دانشجویان رسالت علمی خویش را همین گونه با دید علمی ادامه دهند و اجازه ندهند کارشان سیاسی شود.

به گزارش ایرنا ، وی با تاکید بر لزوم حفظ آرامش در فضای کلی کشور و کمک به رییس جمهوری برای تحقق حماسه اقتصادی مورد نظرمقام معظم رهبری گفت: همه ما موظفیم فارغ از هر گرایش و دیدگاهی به رییس جمهوری منتخب ملت کمک کنیم تا به اهداف اعلام شده برای تحقق این حماسه دست یابیم.

در این دیدار نبی مزرعاوی و علی غیاث وند ، علی نریمانی و احسان فرامرزی و حاتم افشار پرویزی بابادی از اعضای جامعه دانشجویی، نظرات این جامعه را در خصوص چالشهای طرح انتقال آب از خوزستان به اصفهان طرح بهشت آباد را با دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در میان گذاشتند.

حاتم افشار پرویزی بابادی به نمایندگی از دانشجویان گزارشی از مراحل تهیه طومار اعتراضی منتقدین طرح انتقال آب کارون ارائه کرد و ضمن تاکید بر خود جوش بودن این حرکت دانشجویی خواهان بررسی علمی طرح انتقال آب وچالش ها و مسایل آن در قالب یک طرح کلان مملکتی شد.

وی گفت: کار ما درعین احساس مسوولیت اجتماعی در خصوص محیط زیست و مصالح ملی از زوایه ای صرفا علمی و به دور از هر گونه دیدگاه سیاسی است و ما تلاش می کنیم این حرکت را در چارچوب قانون اساسی نظام جمهوری اسلامی ادامه دهیم.

افشار پرویزی در ادامه به فرمایشات مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: برمبنای همین دیدگاهها و رهنمودهاست که ما دانشجویان تلاش می کنیم در همه حال با واقع بینی دنبال آرمانها باشیم و تکلیف دانشجویی خویش را ادا کنیم.

وی سپس گزارش کاملی از امضای طومار مخالفت سه هزارو 671 دانشجو واستاد مقطع کارشناسی ارشد و دکترای واحد علوم و تحقیقات خوزستان با اجرای طرح انتقال آب کارون، حضور درصحن علنی شورای شهر اهواز و امضای آنها و رایزنی با استانداری خوزستان برای پیگیری کار از مراجع مربوطه ارائه داد.

دراین نشست گزارشی نیز از همایش انتقال آب کارون و چالش های آن در واحد علوم تحقیقات خوزستان و دیدگاههای نمایندگان اهواز در مجلس و امضای طومار توسط دکتر سودانی و سید شریف حسینی و مشاور استاندار دکتر مهدی قمشی به دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ارائه شد.



comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
amer
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
comment
0
0
comment مردم بايد دسته جمعي و كنار رود كارون اعتراض كنند
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار