شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۴۷۴۷
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۹
شوشان: مدیرکل امور استان‌های وزارت ورزش در گفتگو با خبرگزاری نسیم گفت: با توجه به شرح وظایف سازمانی نقش ما هماهنگی همه مسائل و امور مربوط به 31 استان در سطح کشور است که اعم از مدیران، معاونان، ادارات کل تربیت بدنی و همه مسائل مربوط به امور جوانان و ورزش و مسائل فرهنگی در استان‌ها است.

گرشاسبی افزود: به عنوان یک سرباز وظیفه خود می‌دانم که در هر سنگری به خوبی و با شایستگی تمام مسائل سازمان و درون تشکیلاتی را انجام دهم. زمانی در خوزستان به من تکلیف مدیریت ادامه کل را دادند اکنون هم در وزارت ورزش وظیفه خود را انجام می‌دهم.

وی گفت: یکی از مهم‌ترین شاخص هایی که در این بخش مبنای خود قرار داده ایم ارزیابی میزان و ارزش یابی استان‌ها است که بر اساس این ارزشیابی هر روز باید بهتر از دیروز باشند و حرکت به سمت جلو داشته باشند.

مدیرکل امور استان‌های وزارت ورزش ادامه داد: تغییرات استانی چند بخشی است زمانی خود مدیر مایل به این تغییر است و زمانی استاندار و نماینده و مسئولان استانی خواستار این تحول و جا به جایی هستند. در این شرایط وزارت ورزش درخواست ها را جمع بندی کرده و بر اساس شاخص ها تصمیم گیری می کند.

وی گفت: مدیران توانمند و منطبق بر شاخص ها جابه جایی شان با ارتقا همراه است و در جایگاه بالاتری از آنها استفاده خواهد شد. دو الی سه استان شاید با تغییر رو به رو شوند.

گرشاسبی درخصوص اعتبارات نیز گفت : اعتبارات 2 بخش است اول اعتبارات استانی و دوم اعتبارات ملی که در اختیار وزارت ورزش است و شاخص تخصیص اعتبار جمعیت استان و تعداد هیات‌های فعال استان است. البته در بخش عمرانی فعلا قبول پروژه‌های جدید ممنوع است. ورزشگاه نقش جهان نیز نیاز به اعتبار زیادی دارد تکمیل آن نیازمند یک تعامل استانی است.

وی ادامه داد: سیاست گذاری وزیر ورزش بر این است که افراد با مدرک غیر مرتبط به کار نگیریم تا برای خودشان و استان مشکل ایجاد نشود البته ممکن است استثنا هم وجود داشته باشد. در حال حاضر در حال ارزیابی مدیران هستیم و ممکن است مدیران توانمند بار دیگر به میدان باز گردند و می خواهیم از پتانسیل‌های موجود استفاده کنیم.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار