شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۴۷۸۸
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۵
شوشان: رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی مرزبانی خوزستان عنوان کرد: بهترين راه کسب بصيرت حرکت در خط ولايت است.

به گزارش روابط عمومی عقیدتی سیاسی فرماندهی مرزبانی خوزستان، حجت الاسلام سید "یعقوب طباطبایی" در آیین افتتاح سومین دوره غیر متمرکزی بصیرت ویژه کارکنان فرماندهی انتظامی و مرزبانی خوزستان، ضمن تشريح آثار بي بصيرتي در عقب ماندگي جوامع، بهترين راه بصيرت را حرکت در خط ولايت دانست و اظهارداشت: امروزه در نظامي خدمت مي کنيم که اسلام و مباني ديني را سرلوحه خود دارد و اين امر اهميت پايبندي به اصول و مباني ديني را بسيار ضروري مي سازد.



وي عدم توجه به خانواده ها، برخورد نامناسب با مردم، بي تفاوتي و عدم رعايت نظم و انضباط را از دلايل بي بصيرتي دانست و افزود: مراجعان به يگان هاي انتظامي همواره جهت احقاق حق به اين يگان ها مراجعه مي کنند لذا ضروري است پرسنل انتظامي با ارتقاء بصيرت در خود از بي تفاوتي و برخورد نامناسب با ارباب رجوع پرهيز نمايند.

اين کارشناس مسائل سیاسی، ابراز عاطفي، احترام متقابل، خيرخواهي و صداقت در کار، تواضع و حفظ آبرو را مهمترين حقوق اخلاقي کارکنان دانست و برخورد متواضعانه با ارباب رجوع را عامل جلب اعتماد مردم و مهمترين سرمايه اجتماعي پليس دانست.
حجت الاسلام "طباطبایی"، با تاکيد بر اينکه تعالي نبايد صرف مادي باشد گفت: تعالي بصيرت کارکنان ،اساس معنويت است.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی مرزبانی خوزستان، گفت: طرح بزرگ  بصيرت کارکنان ناجا  تضمين کننده تعالي رفتار و اخلاق کارکنان است.
این مقام مسئول در فرماندهی مرزبانی خوزستان، بصيرت ديني را يکي از مولفه هاي پليس اسلامي دانست و گفت: افزايش بصيرت ديني همچنين پايبندي کارکنان به مسائل و سبک زندگي ديني منجر به خنثي شدن نقشه هاي دشمنان مي شود.

وي دين اسلام را مكتب رافت و مهرباني عنوان كرد و بیان داشت: دين اسلام مكتب رافت و مهرباني بوده و آن را از پيامبر (ص) كه بهترين الگو براي همه دوران بوده به ارث برده است.

رئيس عقيدتي سياسي فرماندهی مرزبانی خوزستان، وجود بصيرت آگاهانه در افراد را تنها اکسير شفا بخش جامعه اسلامي برشمرد و افزود: شناخت وتشخيص خودي از غيرخودي، اقدام و واکنش به موقع در مقابل مسايل و استقامت بر سر مواضع دين اسلام وانقلاب اسلامي از عوامل مهم در رسيدن به بصيرت واقعي در افراد است.

حجت الاسلام "طباطبایی" افزود: در همين زمينه رهبرمعظم انقلاب اسلامي ايران به دفعات مکرر توصيه لازم را ارائه کرده اند و چراغ هدايت جامعه را در شرايط غبارآلود فتنه هاي داخلي و خارجي در بصيرت دانسته اند.
وی اظهار داشت: امروز همه مردم در هر رده که دلشان براي حفظ انقلاب و تداوم آرمانهاي امام راحل وشهدا مي تپد، وظيفه دارند با صبر واستقامت همراه با بصيرت بر سر مواضع واهداف کشور ايستادگي کنند.

اين مقام مسئول ، پايداري و حفظ قيام کربلا را ناشي از بصيرت و روشنگري حضرت زينت(س) در دشمن شناسي آن حضرت دانست و بر لزوم برخورداري از بصيرت تاکيد کرد .

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی مرزبانی خوزستان، گفت: دشمنان ايران اسلامي از پيروزي انقلاب تاکنون به اقدام هاي خصمانه خود ادامه داده اند و تا زماني که اين دشمني ها ادامه داشته باشد، همه آحاد ملت بايد هوشيار و با بصيرت واقعي گوش به فرامين رهبري داشته باشند تا توطئه هاي آنان همانند گذشته نقش برآب شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار