شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۴۸۱۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۵
در احکامی جداگانه از سوي مدیرعامل شركت آب و فاضلاب شهری استان خوزستان، مدیران جدید ادارات آبفا شهری دزفول، شادگان، شوش، شوشتر و امیدیه منصوب شدند.

محمدعلی صنیعی نژاد در احکام جداگانه ای، حکم سرپرست اداره آب و فاضلاب شادگان را به نام « مرتضی رنجبر»، حکم رئیس اداره آب و فاضلاب قلعه تل را به نام «سامان امانی»، حکم رئیس اداره آب و فاضلاب صفی آباد از توابع شهرستان دزفول را به نام «امین درخشان فر» و حکم رئیس اداره آب و فاضلاب شهر امام از توابع شهرستان دزفول را به نام «فریدون مهربان زاده» صادر کرد.

مرتضی رنجبر مفرد با 22 سال سابقه کار در صنعت آب و فاضلاب، تاکنون به مدت پتج سال مدیریت اداره آب و فاضلاب شهرستان خرمشهر و پیش از این حکم به مدت چهار سال مدیریت اداره آبفا چمران را عهده دار بوده است. سامان امانی نیز با 10 سال سابقه کار در صنعت آب و فاضلاب، پیش از این حکم به عنوان کارمند اداره آبفا ایذه مشغول فعالیت بود.

همچنین امین درخشان به مدت سه سال رئیس حفاظت پرسنلی و امور محرمانه شرکت آب و فاضلاب خوزستان را عهده دار بوده است. فریدون مهربان زاده نیز با 12 سال سابقه کار در صنعت آب و فاضلاب، پیش از این حکم به مدت 2 سال ریاست تاسیسات آبفا شهر چغامیش را عهده دار بوده است.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳
comment
comment
حسینیان از [...]
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
comment
0
0
comment تو را به خدا این سرپرست آبفای [...] رو هم عزل کنید و یک فرد شایسته و لایق بیاورید. این اداره هیچگونه پاسخگویی به ارباب رجوع ندارد و همه مردم شهر از عملکرد آنها ناراضی اند...
comment
اكبر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
comment
0
1
comment فقط بايد مهندس شمسايي مديرعامل سازمان آب و برق خوزستان شود تا سر و ساماني پيدا شود.
comment
علي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
comment
0
0
comment كي نوبت به عزل آقاي [...] مير سه و يك فرد شايسته اي نصب شه
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار