شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۴۸۵۵
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۶
مسلم رحیمی مدیر کل صدا و سیمای خوزستان اظهار کرد: این فرستنده‌های دیجیتال قابلیت دریافت ۳۶ کانال تلویزیونی و رادیویی را به صورت دیجیتال دارند.
رحیمی ادامه داد : با نصب و راه‌اندازی این دو فرستنده علاوه بر شهرهای مسجدسلیمان و اندیکا تعداد زیادی از روستاهای اطراف این دو شهرستان نیز از نعمت صدا و تصویر شبکه‌های دیجیتال برخوردار می‌شوند.
وی بیان کرد: همه شبکه‌هایی که ما در تهران، اهواز و دیگر شهرها داریم از این به بعد در این مناطق نیز از طریق گیرنده دیجیتال و آنتن پشت بام قابل دریافت می‌باشند. رحیمی توضیح داد: بخشی از اعتبار راه‌اندازی این گیرنده دیجیتال از محل استانی و بخش دیگر آن نیز از طریق صدا و سیما تهیه گردیده است و مبلغ آن بالغ بر یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان است.
مدیرکل صدا و سیمای استان خوزستان توضیح داد: قدرت فرستنده‌های دیجیتال به این صورت است که اگر مانع اصلی همچون کوه جلوی آن‌ها نباشد می‌توانند تمام مناطق اطرافش را پوشش دهد. اکنون جمعیتی که تحت پوشش این فرستند قرار می‌گیرد شامل ۱۲۰ هزار نفر در مسجدسلیمان و ۳۵ هزار نفر در اندیکا است. او همچنین افزود: در مرحله بعدی قرار است فرستنده دیجیتال را برای لالی و هفتکل راه‌اندازی کنیم که احتمالاً پیش از سال جدید سعی می‌کنیم این کار انجام شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار