شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۴۸۵۷
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۸
در نهم دی دست اراده الهی دیده شد وگرنه این کارها کار هایی نیست که با اراده ما انجام بگیرد.این کار خداست،این دست الهی است،این چیز ها دست من و امثال من نیست. مقام معظم رهبری
ماجراي عبرت آموز فتنه ۸۸ و حماسه ۹ دی مساله اي نيست كه بتوان به سادگي از كنار آن گذشت و حوادث آن را یک مناسبت تاریخی دانست. اتفاقات در هم تنيده ايام ۸ ماه دفاع مقدس (۲۲ خرداد تا ۲۲ بهمن ۱۳۸۸) نيازمند ژرف انديشي و بازخواني چندباره است. جزئيات آن حاوي درسهايي گرانسنگ براي همگان بوده، الگويي تجربه شده از چگونگي فتنه انگيزي دشمنان خارجي نظام و روش مقابله با آن را پيش چشم ما گشوده نگاه خواهد داشت.
تنها توجه به ريشه ها و علل وقوع فتنه ناكام ۸۸ و نيز چگونگي غلبه بر آن، مي تواند جامعه را از فتنه هاي پيچيده تر آينده كه قطعا تكراري نخواهند بود مصون دارد؛ همچنانكه بر اساس نظر امام خامنهاي- دام ظله العالی- درباره حوادث تيرماه ۷۸ كوي دانشگاه تهران، چنانچه آن اتفاقات درست و كامل ريشه يابي مي شد، بيماري فتنه اخير نمي توانست چندين ماه جامعه را دچار عوارض آن نمايد.
يكي از موثرترين مولفه ها در خاموش شدن آتش فتنه نظام سلطه، شكل گيري حماسه عظيم و ماندگار است مومن و انقلابي ايران در ۹ دي بود. يوم الله ۹ دي تجلي "كل يوم عاشورا" پس از گذشت ۱۴ قرن بود. اسلام كه در قرن نخست با ريخته شدن خون حسين (ع) در کربلا استقامت يافت، در قرن ۱۵ با آتش گرفتن خيمه هاي عزاي او در تهران حفظ و حراست گرديد؛ با این تفاوت که اكثريت مردم در عاشوراي سال ۶۱ امام زمان خود را تنها گذاشتند و حرمت خيام او را هم نگاه نداشتند، اما این بار خيل متراكم مردم با تبعيت از نايب حسيني نسب امام زمان خود، هتك حرمت به خيمه عزاي حسين (ع) را نيز برنتافتند و در كمتر از سه روز طومار امويان زمان را در هم پيچيدند.

شكل گيري حماسه ماندگار ۹ دي ۸۸، حاصل تدابير بي نظير و نقش محوري رهبر حكيم انقلاب و بصیرت عمومی مردم بود. ايشان ضمن بستن راه هرگونه پيشروي بر فتنه گران با تاكيدات مستحكم بر قانون، مسيري تدريجي در روشنگري را در پيش گرفتند و ضمن تزریق مستمر بصیرت به مردم، خواص جامعه را نيز نسبت به مسووليت تاريخي و مهمشان آگاه ساختند.
حماسه 9 دی ماه و حماسه هایی از این جنس ثمره و برکاتی بسیار را برای انقلاب ارمغان آورده است و،مردم این مرز و بوم آبدیده تر از این هستند که با سناریو هایی تحت عنوان براندازی یا مهار انقلاب و یا سلب حقوق هسته ای تسلیم غرب شوند.
اما متاسفانه در چند ماه اخیر شاهدیم از گوشه و کنار کشور مجدداً توهین و تولید تنفر از آموزه های مترقی دینی مردم ایران اسلامی به گوش می رسد، گویی فضای ارتجاع فکری دورانِ به اصطلاح اصلاحات که در آن به ناب ترین اندیشه های اسلامی هجمه وارد کردند در حال احیاست، آنگونه کهیکی در اوج بدهکاری عنوان میکند که از طلب خود در سال 88 گذشته ایم!ودیگری که از منافقین وزندانیان آزاد شده فتنه است به سفر های استانی می رود و هجمه ای بر پایه واساس اعتقادات و انقلاب وارد می کند...
اساتید بسیجی و ارزشی مسلمان چگونه ساکت بنشیند وقتی می بیند یکی از محکومین و زندانیان فتنه با فراق بال به کربلای خوزستان آمده و اعتقدات مذهبی و باور های تشیع را زیر سوال می برد..مستضعفین انقلابی چگونه خاموش بنشینند وقتی یکی از روزنامه های زنجیره‌ای به نقد و نفی نص صریح قرآن می پردازد؟
ما اساتید ارزشی استان خوزستان به فتنه‌گران و حامیان آنان اخطار میدهیم درصورت تکرار توهین به مقدسات، 9دی دیگری را رقم خواهیم زد و وطن را از لوث وجود ته مانده فتنه‌گران عاری خواهیم ساخت.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار