شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۴۸۷۰
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۸

قائم مقام دانشکده علوم پزشکی آبادان از ارائه خدمات رایگان درمانی به کاروان‌های راهیان نور در شهرهای زیرپوشش این دانشکده خبر داد.

نصرالله حسونی بحرینی اظهار کرد: کاروان‌های راهیان نور در طول سال در یادمان‌های دفاع مقدس خوزستان و به ویژه در شلمچه و یادمان والفجر هشت اروندکنار حضور می‌یابند.

وی افزود: بر این اساس و در راستای ارائه خدمات بهتر و مناسب‌تر به زائران سرزمین نور قراردادی را ستاد راهیان نور منعقد کردیم.

قائم مقام دانشکده علوم پزشکی آبادان ادامه داد: بر اساس این قرارداد همه خدمات ارائه شده به زائران سرزمین‌های نور به صورت رایگان ارائه می‌شود.

حسونی بحرینی تصریح‌کرد: این خدمات رایگان برای همه کاروان‌های راهیان نوری که در شهرهای زیر نظر دانشکده علوم پزشکی قرار دارند انجام خواهد شد.

این مسئول اضافه‌کرد: این کار از زمان حضور کاروان‌های راهیان نور دانش‌آموزی در اوایل مهرماه سال‌جاری آغاز و همچنان نیز در حال اجراست.

قائم مقام دانشکده علوم پزشکی آبادان خاطرنشان‌کرد: برای تعطیلات نوروزی که اوج حضور کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی دفاع مقدس جنوب خوزستان است نیز این کار انجام و به همه زائران خدمات رایگان ارائه می‌شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار