شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۴۸۸۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۰
پیروزی دکتر روحانی در انتخابات برای خوزستانی ها خاطره انگیز بود و یک شب به یادمانی رقم زد. همزمانی پیروزی دکتر روحانی در انتخابات با راه یابی تیم ملی فوتبال به جام جهانی موجب شد خوزستانی ها شعار "روحانی خوش قدم" سر دهند. با آمدن روحانی امید توسعه و پیشرفت در دل خوزستانی ها ایجاد شد. 
هر چند این امید در مقطعی با مطرح شدن انتقال آب و اختصاص بودجه برای طرح بهشت آباد به ناامیدی گرایید اما در آستانه اولین سفر استانی رییس جمهور به خوزستان باز شعله های امید زنده شده و شاهد خبرهای خوشی برای استان هستیم. 
در همین زمینه  عبدالحسن مقتدایی استاندار خوزستان گفته است که در سفر رئیس جمهور به خوزستان خبرهای خوشی در رابطه با انتقال آب از سرشاخه‌های کارون به مردم خوزستان داده می‌شود. حال باید منتظر ماند و دید دکتر روحانی حامل چه خبر خوشی برای خوزستانی ها خواهد بود؟ 
به غیر از انتظار خوزستانی ها برای عمل رییس جمهور به وعده انتخاباتی خود در اختصاص 3 درصد از فروش نفت به خوزستان، بی شک خبر جلوگیری از عدم انتقال آب بهترین خبری است که رییس جمهور می تواند برای خوزستانی ها به ارمغان بیاورد و دوباره به خوش قدمی معروف شود.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳
comment
comment
نامداری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
comment
0
2
comment همه می دانیم که استان های کویری نیاز به آب شرب از کارون ندارند چون آب شرب خود را برای صنعت و کشاورزی استفاده کرده اند و هم اکنون اعلام نیاز آب شرب می کنند در صورتیکه مردم خوزستان وچهارمحال وبختیاری و لرستان وکهگیلویه و بویر احمد در کنار رودخانه ها و مخازن آب از آب شرب سالم بی بهره هستند. اگر آقای روحانی می خواهند بگویند آب کارون را فقط برای شرب می خواهند منتقل بکنند باید گفت که با توجه به اشتباه بودن نفس عمل و سرپوش گذاری بر انتقال آب برای کشاورزی به اسم آب شرب بهتر است این خبر را ندهند چون با عکس العمل خوبی مواجه نخواهند شد.
مابیداریم و در این زمینه کاملا توجیه هستیم. هرگونه انتقال آب اشتباه است
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۸
comment
0
1
comment من با نظر نامداری موافقم هرگز انتقال آبی نباید صورت گیرد حتی به عنوان شرب.
comment
سچاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۹
comment
0
0
comment یاسلام فقط باحضور دکتر روحانی میشود برخی مدیران که یه میزهایشان مثل ارث پدریشان نگاه میکنند را تغببر دهد وجق را ناحق کرده وظلم را خود در ادارات رواج می دهتد .....[...] را میگم ها که باید مرکز فرهتگ باشد نه....
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار