شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۴۸۹۱
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۵
شوشان : سامانه نظارت بر امور داروخانه های خوزستان برای نخستین بار در کشوردر این استان راه اندازی شد.
به گزارش روابط عمومی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز، دکتر حسین برزگر مدیر نظارت بر دارو و مواد مخدر این دانشگاه با اعلام این خبر گفت: این سامانه به منظور نظارت و کنترل دقیق تر بر نحوه فعالیت، قیمت و رسیدگی سریعتر به شکایات مردمی از داروخانه های استان توسط کارشناسان فنی حوزه آی تی(IT) معاونت غذا و داروی خو.زستان راه اندازی شد.
وی با بیان اینکه این سامانه قرار است تا چند روز آینده در خوزستان به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کند، تصریح کرد: تمامی فرآیندهای مربوط به حوزه داروخانه های استان از ارزیابی تاسیس داروخانه تا ابطال پروانه تاسیس و همچنین بازرسی و رسیدگی به شکایات شهروندان در این سامانه انجام می شود.
برزگر در ادامه خاطرنشان کرد: شهروندان خوزستانی همچنین می توانند از طریق این سامانه پیگیری شکایات خود را به صورت آنلاین از طریق اینترنت مشاهده کنند.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۴
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۸
comment
0
0
comment طرح بسیار خوبی است نمونه اش را من در چند کشور پیشرفته مشاهده کرده بودم دست سود جویان دارو را کوتاه خواهد کرد موفق باشید
comment
خوزستان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
comment
0
0
comment اطلاع رسانی کنید که مردم به کجا شکایت ببرند؟ متاسفانه بر دارو خانه ها هیچگونه نظارتی نیست، به جرات میتوان بگوییم اکثرا تخلف میکنند، لازم نیست مردم شکایت کنند شما خود تحقیق کنید یک نسخه دارو ببرید از دارو خانه های مختلف قیمت بخواهید ، بعد خواهید دید که با قیمتهای مختلفی به شما ارائه خواهند داد که مغز تان از این همه اختلاف قیمت سوت میکشد، شما دارو خانه ها را به حال خود رها کردید و هیچگونه نظارتی بر آنان ندارید.
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۹
comment
0
0
comment سلام چرا داروخانه ها ماسک رو فقط به دوست واشنای خودشان میدن پس مردم باید چکارکنند من همسرم بیماری خواس دارد هر دارو خانه که میرم میگن ندارند وجلو چشم خودم به یه مشتری اشنای خودشون دادن وقتی گفتم در جواب گفت از سهمیه خودمونه چرا کسی جواب گو نیست ما باید چکار کنیم
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
comment
0
0
comment چرا داروخانه دارو دارن اما با دورغ میگن نیست کجای عدالت هست
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار