اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۴۹۰۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۲ - ۲۰:۳۳
شوشان - محمدحسین ساعی نوشت : چند روز است که رسانه های ضد انقلاب جو چنگ روانی عجیبی را درباره اقدام به تبراندازی یک مداح معروف به راه انداختند و قصد دارند در اطراف آن مرده خواریهایی را انجام دهند؛
جکایت نقل شده آنها از واقعه چیزی شبیه این است:
"بر اساس گزارش ها شاکیان محمود کریمی٬ زوج جوانی هستند که پس از تیراندازی وی به کلانتری مراجعه کرده و علیه وی شکایتی تسلیم مراجع قضایی کرده اند. وی در شب حادثه برخلاف ادعاهایش، نه تنها بدون خانواده بوده٬ بلکه حسن رعیت٬ یکی از شرکای بابک زنجانی همراهی اش می کرده است. این مداح از حضور در مراحل بازپرسی هم طفره رفته است"
دو نکته بگویم و بگذرم:
1- در اینکه نیروهای حزب اللهی جامعه با کسی در خطاهایش عقد برادری نخوانده اند شکی نیست؛ هر کس هر غلطی کزده باید پاسحگو باشد در چارچوب قانون و عدالت؛ البته پذیرش روایت خود مداح از حادثه، ماجرا را کاملا متفاوت میکتد و تحلیلهای دیگری را به ذهن متبادر میکند.
2- اینکه برای خود من پذیرش روایت مداح محترم قبل بیان دادگاه راحت تر است به این دلیل است که سایت های ضدانقلاب بسیار روی حضور حسن رعیت در زمان حادثه تأکید دارند؛ حادثه ای که با پذیرش نظر سایت های ضدانقلاب فقط 4 شاهد داشته: مداح، حسن رعیت و یک زوج جوان؛ سوال اساسی در تحلیل ما این است، آیا همان زوج جوان عادی به همه خبرگزاری ها گفته اند که حسن رعیت همراه مداح معروف بوده؟ از کجا میشناختندش؟



comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۸
comment
1
0
comment شما که ادب را رعایت نمیکنید و از چنین کلمات زشت استفاده میکنید چگونه میخواهید از یک مداح دفاع نمائید
comment
آنا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۸
comment
1
0
comment .. اون عقبی ها خوب سینه نمیزنن ها ..
[...]
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار