شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۴۹۳۰
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۶
دبیر اجرایی همایش آلاینده های زیست محیطی در دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین خوزستان گفت: با برگزاری این همایش تاثیر آلاینده ها برسلامت انسان بویژه در بخش کشاورزی مورد بررسی قرار می گیرد.
ˈ سیروس جعفریˈ  اظهار داشت: یکی از دغدغه های ما در وضعیت فعلی، آلاینده هایی است که از طریق غذا و آب وارد بدن انسان می شود که این دغدغه ها ایجاب می کند تا عوامل موثر بر تاثیر آلاینده ها بر سلامتی انسان را بررسی کنیم که این مهم در قالب همایش آلاینده های زیست محیطی ارائه می شود. 
وی گفت: از سال گذشته برای برگزاری این همایش برنامه ریزی شده و قرار است این همایش روزهای هفتم و هشتم اسفند امسال در دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین خوزستان برگزار شود. 
این مقام مسوول با اشاره به هدف برگزاری این همایش بیان داشت: هدف از برگزاری این همایش بررسی تکنیک های به کارگیری کشاورزی و تاثیر آن بر سلامتی انسان ها است و مراقبت هایی که باید در بخش کشاورزی انجام شود تا تکنیک های کشاورزی و سمومی که در این بخش استفاده می شود تاثیر منفی بر سلامتی انسان نداشته باشد. 
جعفری افزود: فراخوان این همایش تابستان امسال ارائه شد و تا کنون 280 مقاله دراین خصوص به دبیرخانه ارسال شده و مهمانان این همایش از افرادی است که در حوزه کشاورزی فعالیت می کنند و مهمانان خارج از استان هم در این همایش حضور می یابند. 

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار