شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۴۹۶۲
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۵

مدیرعامل صندوق مهر امام رضا (ع):


مدیرعامل صندوق مهر امام رضا (ع) از ایجاد شغل‌های پایدار در کشور خبر داد.

اصغر نورالله‌زاده در حاشیه سفر به خوزستان در نشست خبری با خبرنگاران رسانه‌های گروهی این استان اظهار کرد: رویکرد جدید صندوق، ایجاد شغل‌های پایدار در کشور است.

وی با بیان اینکه منابع مالی صندوق مهر امام رضا (ع) به سمت تکمیل و ایجاد زنجیره‌های تولید سوق داده می‌شود، افزود: یکی از وظایفی که صندوق بر عهده دارد در اختیار گذاشتن تسهیلات برای ایجاد کسب و کار در سراسر کشور است.

مدیرعامل صندوق مهر امام رضا (ع) تصریح کرد: با توجه به اینکه رویکرد ما راه‌اندازی مشاغل خرد و کوچک است لذا قیمت تمام شده محصولاتی که از این طریق تولید و در بازار عرضه می‌شود کاهش می‌یابد زیرا ارزش سرمایه‌گذاری بالا نخواهد بود.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: افرادی که در خوشه‌ها و زنجیره تولید مشغول به کار می‌شوند دغدغه آنچنانی ندارند زیرا برای از صفر تا 100 آن‌ها برنامه‌ریزی می‌شود.

نورالله‌زاده با بیان اینکه برنامه‌ها و رویکرد جدید صندوق مهر امام رضا (ع) از اردیبهشت ماه اجرایی می‌شود، افزود: اگر شخصی از طریق زنجیره تولید، مشغول به کار شد از او حمایت می‌کنیم و دغدغه‌هایی مانند تهیه مواد اولیه و بازار فروش را چون گذشته نخواهد داشت.

وی تاکید کرد: ما دنبال ایجاد کسب و کار پایدار هستیم تا کسی که مشغول به کار می‌شود بتواند تسهیلاتی را که دریافت می‌کند را بازپرداخت کند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار