شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۴۹۶۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۶
با صدور حکمی از سوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعیف مدیرکل جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان مشخص شد.

هوشمند صفایی در حکمی از سوی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به سمت مدیرکل تعاون، کارو رفاه اجتماعی استان خوزستان منصوب شد.

در حکم وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی آمده است: نظر به تخصص و تجارب جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت مدیرکل تعاون، کار  رفاه اجتماعی استان خوزستان منصوب می شوید.

امید است با توجه به اهمیت و جایگاه ویژه اداره کل تعاون، کارو رفاه اجتماعی در حوزه های مختلف اقتصادی و اجتماعی، بتوانید با تکیه بر تعهدات دینی و حرفه ای و با بهره گیری از تمامی ظرفیت های موجود استانی و ملی سیاست های اجرایی دولت تدبیر و امید را در چارچوب شرح وظایف و خط مشی کاری وزارت به انجام رسانید.

 هوشمند صفايي علاوه بر عضويت در شوراي معاونان وزارت تعاون در دولت اصلاحات، مدیريت تعاون استانهای خوزستان و تهران و نيز مديريت كار استان هاي لرستان و فارس را در دهه هاي 70 و 80 بر عهده داشته است.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۹
comment
0
2
comment جناب آقای صفایی: انتصاب جنابعالی رابه عنوان مدیرکل کار ,تعاون ورفاه اجتماعی خوزستان صمیمانه تبریک عرض میکنم .امید است جنابعالی با رعایت عدالت اجتماعی واستفاده ازنیروهای معتدل وکارآمد ونیز همراهی واستفاده از نیروهای متخصص ستادهای آقای دکترروحانی درآن مجموعه سیاستهای کلان دولت تدبیر وامید را اجرایی نمایید.خداوندشمارادرراه خدمت به کشورعزیزمان ایران موفق فرماید-سلطانعلی بهمنی
comment
كارمند اداره
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۱
comment
0
1
comment جناب آقاي دكتر صفايي
انتصاب شايسته و بايسته جنابعالي را تبريك عرض مي نمايم . انتصاب شما موجبات خرسندي پرسنل را باعث گرديد . موفق و مويد باشيد
comment
علي چشمي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
comment
0
0
comment جناب اقاي صفايي انتصاب جنابعالي به عنوانمدير كل تعاونورفاه تبريك عرض مي كنم
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار