اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۴۹۷۵
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۲
جلسه ایی مشترک با حضور اتحادیه کیوسک داران و نمایندگان مطبوعات با شهردار منطقه یک اهواز برگزار شد.
در این جلسه داوود دارابی شهردار منطقه یک اهواز گفت: با استفاده از کمک مطبوعات تا کنون توانسته ایم بسیاری از مشکلات منطقه یک را بصورت پایدار حل کنیم.
وی از کیوسک داران مطبوعاتی نیز بعنوان بهترین مکان برای توزیع مطبوعات نام برد که تا کنون توانسته اند تلاش های فراوانی در این جهت انجام دهند.
دارابی کیوسک داران را دارای جایگاهی معنوی در شهر اهواز دانست و گفت:از هر تلاشی برای بهبود وضعیت آنان دریغ نخواهد کرد.
همچنین در این جلسه کوروش محمد حسینی نماینده معتمد کیوسک داران شهر اهواز با اشاره به نقش کیوسک داران در مبارزات انقلابی در دوران ستم شاهی و پیروزی انقلاب اسلامی خواستار توجه بیشتر به وضعیت مکانی و کاری این افراد گردید.
همچنین فعالان مطبوعاتی  امید حلالی و حسن فارسی زاده و سیدرامین میربابایی به نمایندگی از مطبوعات و امید بخش رئیس اتحادیه کیوسک داران اهواز و کامیار بهادری مدیر کانون تبلیغاتی کامیار بهادر به بیان دیدگاه های خود درزمینه بهبود وضعیت کیوسک داران در شهر اهواز پرداختند.   
این جلسه به منظور رایزنی و طرح موضوع برای بازگشت 14 کیوسک مطبوعاتی خیابان سلمان فارسی پس از بهسازی خیابان سلمان فارسی برگزارشد. گفتنی است از حدود دوماه گذشته برگزاری  این جلسات با هدف حل مشکل کیوسکداران مطبوعات و هماهنگی جهت توزیع بهتر نشریات محلی و سراسری به طور منظم به همت خانه مطبوعات خوزستان شروع شده است و قرار است استمرار داشته باشد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار