شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۴۹۸۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۲ - ۰۰:۰۴
اميدوار رضايي نماينده تام الاختيار رئيس دانشگاه آزاد در خوزستان و چهارمحال بختياري شد
 
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در حکمی، دكتر امیدوار رضایی را به عنوان نماینده تام‌الاختیار خود در هیئت امنای دانشگاه هاي آزاد اسلامي استان‌های خوزستان و چهارمحال و بختیاری منصوب کرد. 

به گزارش وابط عمومي سازمان مركزي دانشگاه آزاد اسلامي، متن حكم دكتر حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خطاب به دكتر امیدوار رضایی به شرح زیر است: 

جناب آقای دکتر امیدوار رضایی 

نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی و به استناد بند ۱ ماده ۱ مصوبه جلسه شماره ۷۲۱ مورخ ۹۱/۰۸/۰۲ شورای‌عالی انقلاب فرهنگی به‌موجب این حکم جنابعالی به عنوان نماینده تام‌الاختیار اینجانب در هیئت امنا استان‌های خوزستان و چهارمحال و بختیاری منصوب می‌شوید. 

انتظار دارد در راستای پیشرفت همه جانبه واحدهای دانشگاهی استان‌های مذکور با تدوین برنامه‌های اجرایی و در چارچوب مصوبات شورای‌عالی انقلاب فرهنگی و وظایف و اختیارات هیئت امنای استانی دانشگاه آزاد اسلامی اهتمام لازم را معمول فرمائید. 

امید است با توکل به خداوند متعال و با صداقت، امانتداری و قانونمندی که در جنابعالی سراغ دارم، در انجام وظایف محوله موفق باشید. 

حمید میرزاده 
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی 

به گزارش شوشان، اميدوار رضايي نمايندگي مردم مسجدسليمان، لالي، انديكا و هفتكل در دوره هاي پنجم، ششم، هفتم و هشتم مجلس را برعهده داشته است. وي هم اكنون معاون قوانين مجلس شوراي اسلامي، مشاور وزير ورزش و جوانان و رئيس بيمارستان لقمان تهران است
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
انتشار یافته: ۳
comment
comment
سالار طهماسبی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
comment
7
4
comment منم به نوبه خودم این انتصاب ارزشمند و شایسته را به جامعه دانشگاهی تبریک گفته و از اقای دکتر میرزاده تشکر و قدر دانی رو دارم
comment
شهریار رحیمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
comment
1
1
comment جناب اقای دکتر رضایی اینجانب به نوبه خودم و از طرف انجمن اندیشه سبز انتصاب بحق و شایسته شمار ا به جامعه دانشگاهی تبریک عرض مینماییم . به امید موفقیت و سربلندی شما اسطوره بختیاری
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
comment
0
0
comment ببینیم چه کاری برای توسعه دانشگاه های این دو استان می کنند ایشان. دانشگاه مسجدسلیمان وضعیت اسفناکی دارد...
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار