شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۵۰۰۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۷
مدیر کل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان طی حکمی سید عقیل موسوی را به عنوان مشاور امور سرمایه گذاری و تامین منابع این اداره کل منصوب کرد.

به گزارش شوشان، در این حکم انتصاب افشین حیدری مدیر کل اداره میراث فرهنگی و گردشگری خوزستان آمده است:

جناب آقای سید عقیل موسوی

با سلام و احترام

نظر به تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان مشاور اینجانب در امور سرمایه گذاری و تامین منابع منصوب می شوید. هماهنگی میان بخش های میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در راستای تحقق اهداف اسناد توسعه کشور و سازمان، پیگیری و ارائه راهکارهای جدید جذب اعتبارات مورد نیاز به منظور فراهم آوردن شرایط لازم جهت ایجاد زیرساخت های گردشگری به ویژه در مناطق نمونه، محورهای قطب های گردشگری و ارائه راهکارهای ایجاد اشتغال و کارآفرینی، از اهم وظایفی است که انتظار می رود در راستای تحقق اهداف ماموریت های سازمان اقدام شایسته به عمل آید. از خداوند تبارک و تعالی موفقیت جنابعالی را در انجام امور محوله مسئلت می نماییم.

افشین حیدری

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
انتشار یافته: ۲
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۱
comment
1
1
comment جناب آقای سید عقیل موسوی:انتصاب جنابعالی راکه از افراد زحمتکش وتلاشگر ستادمرکزی آقای دکترروحانی در استان بوده اید را به عنوان مشاور مدیرکل میراث فرهنگی وگردشگری خوزستان صمیمانه تبریک میگویم .خداوند شما را درراه خدمت به کشورعزیزمان ایران موفق فرماید-سلطانعلی بهمنی
comment
یکی از همکاران عقیل در ستاد سابق دکتر روحانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۱
comment
1
0
comment ضمن تبریک و خوشحالی از این بابت که ایشان را دیگر در حضور سران ستاد نمی بینیم و اجازه دیدار دیگران با این مسئولین هموار خواهد شد!!!!!!
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار