اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۵۰۲۴
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۰
شوشان: سرپرست دانشگاه علوم پزشكي جندي شاپور اهواز در احكامي جداگانه، قائم مقام و چهار معاون خود را منصوب كرد.دکتر اسماعیل ایدنی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، در حکمی دکتر علی خدادادی را به عنوان قائم مقام این دانشگاه منصوب كرد. دکتر علی خدادادی دارای مدرک دکتری تخصصی ایمنی شناسی بالینی و دانشیار رسمی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور می‌باشد. ايدني همچنين، طی حکمی دکتر مالک کنانی را به عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه منصوب کرد.
پیش از وي؛ دکتر مهدی ترابی‌زاده عهده‌دار این سمت بوده است.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز همچنين در حکمی دکتر سیدسعید سیدیان را به عنوان سرپرست معاونت بهداشت و ريیس مرکز بهداشت خوزستان منصوب کرد.
پیش از این، دکتر سیدمحمد علوی به مدت یک سال عهده‌دار این سمت بوده است. در حکمی ديگر از سوی سرپرست دانشگاه؛ دکتر ایرج نظری به عنوان سرپرست معاونت درمان دانشگاه منصوب شد. پیش از این دکتر ساسان موگهی، به عنوان معاون درمان فعاليت مي‌كرد. همچنين دکتر ساسان موگهی در حكمي از سوي دكتر ايدني، به عنوان سرپرست معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه منصوب شد.
گفتنی است تا پیش از این دکتر موگهی عهده‌دار سمت معاونت درمان دانشگاه بوده و همچنین پیش از این دکتر منصور امین به مدت 2 سال عهده‌دار سمت معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه بود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار