شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۵۱۰۹
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۵
شوشان - سرویس کسب و کار: مدیر انجمن صنفی جایگاه داران اهواز با اشاره به تاثیر تحریم ها در فعالیت کاریشان گفت: تحریم ها در وحله ی اول گران شدن قطعات مصرفی به دلیل وارداتی بودن ، هزینه های سنگینی را بردوش ما گذاشته است.
البته ناگفته نماند با بالا رفتن هزینه ها ، نگهداری و تعمیرات بعد از غیر مستقیم و بالا رفتن دست مزدکارگران در اثر هزینه های مصرفی خانوارها و پایین آوردن توان ما و مردم را به همراه دارد اما شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی و جایگاه داران خدمت خود را به مردم که سوخت جزئی از سبد زندگیشان می باشد و مهم ترین نقش را بازی می کند ارائه می دهد.
رسول پور مهدوی عنوان کرد: یکی از مشکلات عمده جایگاداران کسری نامتعارف بنزین تحویلی در تابستان می باشد کسری نامتعارف بنزین در تابستان و تبخیر سریع آن به دلیل گرمای طاقت فرسای تابستان در استان ما باعث شد که جایگاه داران بیش از حد متصرر شوند. این در حالیست که در شهرهایی با آب و هوای مطلوب و خیلی سرد و برفی از همین درصد تبخیری که برای استان های گرم لحاظ می شود استفاده می کنند و این مورد باعث شده بنزین که در استان خوزستان بصورت متارف معرفی می شود در آن مناطق تحت عنوان سرک درآمد بیشتر جایگاه داران آن مناطق خواهد شد.
او خاطر نشان کرد: از مسئولین خواستاریم به عنوان توازن و نگرانی ما در خصوص کسری بنزین تحویلی که استفاده ما بیشتر از آن میزان که تعریف شده است رسیدگی لازم را انجام دهند.
پورمهدی ضمن تشکر از مسئولین محترم شرکت ملی پخش فرآورده ها نفتی که فعالیت همکاری را با این مجموعه دارند گفت: محل و ارسال سوخت را با روش های جدید نوسازی و بروز کنند و با استفاده از دستگاههای جدیدتر و دقیق تر سوخت را ارسال و تحویل نمایند.
وی عنوان کرد: هزینه های تعمیر و نگهداری در بخش CNG کمرشکن بوده و توان جایگاه داران را گرفته و وضعیت غیرقابل تحمل را ایجاد کرده است. ضمن اینکه کار فرد هر متر مکعب در 2 سال پیش برای جایگاه داران 400 ریال تعریف شده بود که هزینه ها و حقوق کارگران و تعمیر و تأمین جایگاه ها در نظر گرفته شد. این در حالیست که طی 3 سال گذشته 80 درصد حقوق و دستمزد کارگران افزایش پیدا کرده و بازهم کارمزد هر متر مکعب 400 ریال می باشد.
پورمهدوی گفت: دولت کارمزد هرمتر مکعب 750 ریال را به تصویب رسانده اما در حال حاضر هنوز ابلاغ شده است و این امر موجب شده تا با مشکلات عدیده ایی روبرو شویم.
وی در پایان اظهار امیدواری کرد و گفت: از مدیرعامل شرکت گاز که همکاری لازم را با صبر و حوصله با جایگاه داران داشته اند کمال تشکر داریم و خواهش داریم مسئله کار غرب اهواز را هر چه سریع تر از فشار پایین و رطوبت بالا و کیفیت نامطلوب برخوردار را نسبت باعث ضرر شدید روزانه جایگاه داران شده حل نمایند.
وی گفت: از فرماندار اهواز تقاضا دارم فریاد جایگاه داران را به گوش مسئولین و مدیریت کشور برسانند چرا که مشکل این صنعت یک مشکل عمومی است و با همدلی و صمیمت باید از این مرحله ایی که دشمن برای ما تدارک دیده است عبور کنیم. 

1)
 

2)


3)


4)

 

5)

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار