شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۵۱۲
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۹

شوشان : طی 2 شب گذشته معاونت امور جوانان خوزستان برای وداع با ایام فاطمیه در زینبیه اهواز مراسم عزاداری برگزار کرد.

معاونت اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان در گفتگو با روزنامه فرهنگ جنوب با اشاره به برگزاری مراسم  وداع با ایام فاطمیه گفت: این برنامه در 2 شب با حضور مداح اهل بیت(ع) حاج رضا هلالی در زینبیه اهواز برگزار شد. معاونت امور جوانان استان خوزستان نیز بلحاظ حمایت های مادی و معنوی بطور کامل پیش قدم بود و برنامه ریزی های لازم را برای برگزاری هرچه بهتر این برنامه انجام داد.

ابراهیم نصیری با اینکه در این 2 شب گرامیداشت یاد استاد شهید مرتضی مطهری نیز زنده نگه داشته شد ادامه داد: برگزاری این مراسم ها با هدف آشنایی جوانان با دیدگاه ها و سیره عملی اهل بیت(ع) و افرادی چون شهید مطهری می باشد. گفتنی است برپایی نمایشگاه کتاب، برگزاری مسابقه، اهدای بسته های فرهنگی و ... از جمله برنامه های جنبی این 2 شب بود.

نصیری بیان کرد: بمناسبت روز معلم و با مشارکت اداره کل آموزش و پرورش خوزستان از 25 نفر معلم برتر جوان تجلیل بعمل خواهد آمد. گفتنی است این معلم ها با همکاری آموزش و پرورش معرفی خواهند شد.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به اینکه تا پایان مردادماه 4 برنامه مهم به اجرا درخواهد آمد، گفت: همایش بزرگ عفاف و حجاب از جمله مهمترین برنامه هایی است که با بهره گیری از ظرفیت تشکل ها و حضور جامعه ورزش و جوانان نخبه برگزار می شود. این معاونت همه سعی و تلاش خود را بکار خواهد بست تا استقبال 2 هزار و 500 نفری از این همایش با شکوه بشود.

نصیری افزود: از مهمترین برنامه هایی که باید با تمام توان به اجرا درآورد، برگزاری جشن روز جوان می باشد که در این راستا از جوانان نخبه و برتر در خوزستان تجلیل خواهد شد. گفتنی است بنیاد ملی نخبگان زیر نظر استانداری برای شناسایی جوانان برتر فعالیت دارد تا در روز جوان، جوانان برتر معرفی شوند.

وی با بیان اینکه در کل کشور چند استان را بعنوان پایگاه برگزاری مناسبت های ملی و مذهبی معرفی کرده اند، گفت: استان خوزستان با توجه به 8 سال دفاع مقدس و ارتباط مستقیم به دوران جنگ میزبانی کشوری همایش ایثار، پایداری و مقاومت را دارد که در شهریورماه برگزار خواهد شد.

معاونت امور جوانان استان خوزستان ابراز داشت: در حال حاضر در حال تدوین و نظرخواهی در مورد برنامه های ستاد ساماندهی امور جوانان هستیم که به ریاست استاندار خوزستان، دبیری مدیرکل ورزش و جوانان و حضور 19 دستگاه برگزار خواهد شد.

نصیری در پایان با اشاره به نزدیک شدن به تابستان و دوران اوقات فراغت جوانان، گفت: تا قبل از ادغام وزارتخانه ها هم تربیت بدنی مهمترین نقش را در تامین برنامه های اوقات فراغت جوانان ایفا می کرد و به نسبت سایر دستگاه ها روندی غیر قابل قیاس داشت. امسال نیز با این ادغام برنامه های خوب و مدونی را برگزار خواهیم کرد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار