شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۵۱۲۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۲
سعی بر آن داریم تا فعالیت واحدهای غیر مجاز در سطح شهر به حداقل رسانیم که این اقدام ملزم به همکاری ادارات مرتبط با اتحادیه می باشد.
شوشان – سرویس کسب و کار : رئیس اتحادیه صنف مشاورین املاک اهواز با اشاره به مهم ترین اقداماتی که جهت ساماندهی اتحادیه صورت گرفته است اظهار داشت:پرسنل این اتحادیه از بیمه معملی و بیمه تکمیلی برخوردارند. گفتی است بندرت پیش می آید که اتحادیه ایی  کارمندانش را از این امتیاز برخوردار نماید.
علی جمعه نجفی با بیان اینکه آسانی  شریط ورود به این صنف و عدم نیاز به سرمایه هنگفت متقاضیان زیادی را جلب نموده عنوان کرد: فعالیت در این زمینه بسیار راحت می باشد و به دلیل اینکه  افراد یا متقاضیان با سرمایه بسیار اندک می توانند در این عرصه آغاز به کار نمایند این سبب موجب می شود تا هر کس که بخواهد واحدی را راه اندازی کند، این در حالی است که ورود بیش از حد به این صنف واحدهای صنفی غیر مجاز را در سطح شهر به همراه دارد.
وی افزود: افراد بالای 50 سال ،دارابودن مدرک دیپلم و حتی آنان که سواد خواندن و نوشتن را دارند می توانند با در خواست پروانه کسب واحد صنفی را راه اندازی نمایند.
وی ادامه داد: از تاریخ 22/4/ 92  سقف صنفی که نشان از به حداکثر رسیدن واحدهای دارای پروانه کسب و فاقد پروانه کسب می باشند بسته شده است و تا زمانی که سقف در نظر گرفته شده باز نشود از پذیرش متقضیا ن معذوریم.
وی همچنین از باز نمودن سقف صنفی در سال جدید خبر داد.
نجفی تصریح کرد: سعی بر آن داریم تا فعالیت واحدهای غیر مجاز در سطح شهر به حداقل رسانیم که این اقدام ملزم به همکاری ادارات مرتبط با اتحادیه می باشد.  
نجفی یادآور شد:اتحادیه صنف مشاورین املاک توانایی آن را تا بتواندسقف  قیمت مسکن را در سطح شهر اهواز 20 الی 30 درصد کاهش دهد.بدیهی است این اقدام در صورتی به مرحله اجرا می رسد که ادارات مرتبط همکاری های لازم را داشته باشند در صورتی که با عدم همکاری ادارات روبرو شوند به دلیل اینکه توافق آنها اهمیت زیادی دارد نمی توانیم کاری را از پیش بریم.
نجفی با تأکید بر اینکه این اقدام نیازمند زمان زیادی می باشد اظهار داشت: چندین ماه است که بصورت خیلی جدی پیگیر کاهش قیمت مسکن در اهواز هستیم 
وی ادامه داد:مکاتبات و نامه نگاری ها و مقدمات ابتدایی صورت گرفته است و خوشبختانه تا به الان با مشکل خاصی روبرو نشده ایم.
وی ادامه داد: این اقدام بزرگترین گام برای کاهش مسکن است و اگر این عمل اجرایی شود به موفقیت بزرگی دست پیدا خواهیم کرد.
وی افزود: در صورتی که موفق به اجرای کاهش 20 الی 30 درصدی مسکن در اهواز نشدیم اما قیمت مسکن را به یک قیمت رویه ثابت می رسانیم.
وی همچنین از فعالیت 2500 واحد صنفی دارای پروانه کسب و 600 واحد صنفی  غیر مجاز در سطح شهر اهواز خبر داد.
نجفی با بیان اینکه  نرخ ارز به یک رویه ثابتی رسیده است با افزایش مصالح ساختمانی از قبیل میله گرد در چند روز گذشته مواجه شده ایم افزود: 70 الی 80 درصد هزینه ها ی ساختمانی در کشور تأمین می شوندو نمی توان علت را بر بالا یا پایین آمدن نرخ ارز دانست.
وی ادامه داد:رسیدن به یک قیمت ثابت باید ازداخل کشور پایه گذاری گردد.تا بتوانیم معظل گرانی خانه را ترفیع دهیم.
وی همچنین از  داغ بودن بازار مشاورین املاک  از اوایل فصل بهار تا اواخر فصل تابستان خبر داد.
رئیس اتحادیه صنف مشاورین املاک در پایان اظهار داشت: نبود کار مناسب برای جوانان موجب می شود تا با سرمایه اندک متقاضیان  واحدی را راه اندازی نمایند که  در این خصوص  اتحادیه با مشکلاتی زیادی از جمله بیش از حد  بودن  ارباب روجوع  مواجه می شود.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۶
comment
0
0
comment با سلام 91/9/10 یک آپارتمان در فرهنگشهر ... از آقای ... خریده ام و مشاور املاک آقای... است حالا فروشنده می گوید فقط 5 میلیون مانده سر سند و می گوید 10-15 تای دیگر باید بدهید تا سند را منتقل کنم به بنگاه دار بارها گفته ام ولی می گویند تلفن را جواب نمی دهد. ضمنا من ملک را از یک نفر خریده ام وکد رهگیری گرفته ام ولی در کد رهگیری جدید فروشنده ها دو نفر شده اند و نفر دوم هم که 4 دانگ را دارد متواری است. ضمنا در کد رهگیری تاریخ ثبت قرارداد را 93/9/16 زده ولی تاریخ تنظیم سند در دفترخانه را 93/6/5 اعلام کرده است!!!بفرمائید چکار کنم ممنون
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار