شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۵۱۳۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۲ - ۰۲:۰۶
 روزنامه ی نور خوزستان: آثاری از مثمر بودن ابتکار دکتر مقتدایی در تشکیل تیم مشاوران نمایان شده است. در این زمینه کسب اطلاع شد که جلساتی با شرکت مشاوران و معاونین استاندار و نمایندگان مردم خوزستان در مجلس شورای اسلامی برگزار شده که ضمن آن 6 کمیته تشکیل شده و هر کمیته مرکب از 3 نماینده می باشد. به این ترتیب می شود امیدوار بود که استاندار موفق شده روابط صمیمانه اي بین نمایندگان و مدیران ستادی و مشاورین برقرار کند که انتظار می رود حاصل این وحدت و همدلی، توفیق های قابل توجه برای پیشرفت استان دربر داشته باشد. 

تشکیل کارگروه همکاری بین نمایندگان مجلس و مدیران ارشد از شواهد ملموس تشریک مساعی و انجام هماهنگی بین نمایندگان مردم خوزستان و مدیران ارشد استان می باشد. 

استاندار خوزستان در این مورد گفته است: «یکی از مشکلات اساسی استان خوزستان این است که کارهای استانی مدتهاست در اختیار تعداد خاصی از افراد است، این در حالی است که باید برای رسیدن به موفقیت به دنبال استفاده از نیروهای جوان و با تجربه بود.» 

جالب است که ریاست کمیته های زیر مجموعه کار گروه توسعه مدیریت و منابع انسانی بر عهده نمایندگان مردم خوزستان خواهد بود که امید است حالا که توپ در زمین نمایندگان است بازیکنان خوبی باشند و حواسشان جمع باشد که گل به خودی نزنند و برعکس ثابت کنند اگر کارها از حالت سنتی خارج و به نیروهای جدید اما متخصص و توانمند سپرده شود، چهره استان تغییر خواهد کرد. 

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
comment
comment
خوزستانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
comment
5
2
comment انتصاب مشاوران یک کار خارج و خلاف عرف است که در آینده به موازی کاری با نهادها و مدیران اجرایی خوزستان منجر می شود. عملا الان تعدادی از این مشاوران مشغول لابی کردن برای آوردن و انتصاب مدیران کل هستند.
comment
هیات علمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
comment
1
0
comment کاملا موافقم
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار