شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۵۱۴۹
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۸
 به گزارش خبرنگار شوشان معاون اتاق اصناف توزیعی خدماتی اهواز با تأکید برجایگاه و اهمیت  بهداشت در میان آشپزخانه ها و واحدهای صنفی فست فودی عنوان کرد:در تاریخ 11/8/92 جلسه ی با عنوان ساماندهی اصناف و بهداشت آنان با حضور معاونت دادستان  فرد محمدیان،مراکز بهداشت شرق و غرب، اداره دامپزشکی و اداره اماکن  برگزار گردید  که در این باره مسئولیتی جهت رسیدگی بر واحدهای عرضه کننده غذا و فاقدین پروانه کسب بر عهده اتاق اصناف توزیعی گذاشته شد.
نعمت الله خادم خاطر نشان کرد: با تلاش های فراوان و پیگیری های متداوم توانسته ایم پس از ابلاغ مسئولیت 110 واحد غیر مجاز  را  بازرسی  و تعداد 80  واحد بنا به عدم رعایت  بهداشت محیطی و فردی توسط مراکز بهداشت تذکرات لازم  داده شده است و  30 مورد واحدها غیر مجاز پلمپ  گردیده اند.
وی با ابراز خرسندی از همکاری بی شائبه معاونت دادستان اظهار کرد: ضمن اینکه از معاونت دادستان تقاضا داریم تا این همکاری برای همیشه تداوم داشته باشد و ما را در راستای مسئولیت و پیشبرد اقدامات یاری نمایند. 
وی با تآکید بر اجرای ماده 27 قانون نظام صنفی  که شناسایی فاقدین پروانه کسب در سطح شهر می باشد عملکرد واحد اجرائیات مجمع را بدین شرح عنوان کرد:در ماه های گذشته نزدیک به 1000 واحد صنفی غیر مجازشناسایی و از این تعداد 720 واحد به علت نداشتن پروانه کسب و عدم رعایت بهداشت  طبق ماده 27 پلمپ شدند شایان ذکر است  280 واحد جهت تشکیل پرونده و دریافت پروانه کسب به اتحادیه  مربوطه معرفی شدند.
معاون اتاق اصناف توزیعی خدماتی  با تآکید بر رعایت موارد بهداشتی که در سلامت  جامعه نقش بسزایی دارد افزود: از شهروندان خواستاریم از واحدهای غیر مجاز مواد غذایی خریداری ننمایند همان گونه که میدانید بیشترین تخلفات از جمله گران فروشی، موارد غیر بهداشتی توسط این واحدها صورت می گیرد. 
                                                                                                                                  








نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار