شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۵۱۶۱
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۹
شوشان : مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان از راه اندازی نخستین کارگاه آموزشی تولید محور عسل در مرکز آموزش فنی و حرفه ای مسجد سلیمان خبر داد.
رحمن قلاوند با اعلام این مطلب اظهار داشت: آموزش تولید محور متناسب با نیاز هر منطقه از مهمترین اولویت سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور است. قلاوند تاکید کرد: ارائه این آموزشها منجر به دستیابی به اشتغال پایدار و در نهایت رشد اقتصادی کشور می شد. وی تصریح کرد: با آموزش فنی و حرفه ای و ایجاد مهارت می توان جوانان را توانمند ساخته و با حمایت از کارآفرینان و تقویت آن اشتغال ایجاد کرده و بیکاری را کاهش داد.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان بیان داشت: آموزش تولید محور به گونه ای صورت می گیرد که کارآموزان همزمان با آموزش و بعد از آن اقدام به تولید محصول در قالب کارگاههای متمرکز و یا غیر متمرکز نموده که قابلیت فروش داشته باشد. رحمن قلاوند عنوان کرد: نمونه آزمایشی محصول کارگاه آموزش تولید محور عسل تحت عنوان شرکت تعاونی شهد آفرین دشت گل تولید کارآموزان رشته پرورش زنبور عسل مرکز آموزش فنی و حرفه ای مسجد سلیمان آماده عرصه در بازار می باشد. قلاوند خاطر نشان ساخت: باراه اندازی این کارگاه تاکنون حدود200 نفرجذب بازارکارشدندوبرای خودشان کسب وکارراه انداختند
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار