شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۵۱۶۲
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۱
شوشان : شهردار خرمشهر در مصاحبه ای که با برنامه رادیویی اهواز داشت این چنین اظهار داشت که به بهسازی شهر خرمشهر در آینده ای نزدیک امیدوارم .وی همچنان اضافه کرد که پارک های موجود در خرمشهر باید احیاء شوند و احداث پارک 17 و 20 هکتاری نیز در برنامه کاری این شهرداری قرارداد که پارک 17 هکتاری مقرر است نرسیده به پل شناور تا منازل مسکن مهر احداث شود و فاز اول آن آغاز گردید.
وی در پاسخ به سؤال یکی از شهروندان مبنی بر فقدان سرویس های بهداشتی در خرمشهر افزود که در پارکها ی خرمشهر به اندازه کافی سرویس بهداشتی وجود دارد ، لکن برخی از آنهااز حیز انتفاع خارج گردیده اند ، لذا ترمیم و بازسازی آنها هم اکنون آغاز شده است.
وی در بخشی دیگر از سخنان خود اظهار داشت که خاکریزی چهار بانده کردن مسیر میدان فرودگاه تا پل جهان آراء ، آغاز شده است ، وی خبر افزایش مکان های تفریحی و گردشگری در شهر خرمشهر و احداث پارک ویژه بانوان را نیز یادآور شد و همچنین افزود که هدف ما این است تا قبل از پایان سال جاری اکثر خیابانهای شهر خرمشهر آسفالت شود. همچنان که در حال حاضر بعضی از خیابان های شهر از قبیل کوی مقاومت، کوتشیخ و کوی معین آسفالت گردید .
همچنین بهسازی پیاده رو ها با تهیه بهترین مصالح و تعویض جداول فرسوده بعد از گذشت 20 سال نیز توسط شهرداری در حال اجراست ضمن اینکه ایجاد راستگردهای دو طرف پل قدیم نیز که بار ترافیکی را از دوش شهر خرمشهر برداشته کمک شایان ذکری به جلوگیری از بروز تصادفات خواهد نمود .
همچنین حویزاوی شهردار محترم خرمشهر در نظر دارد شهرداری منطقه یک و دو در خرمشهر را به منظور تسریع در رسیدگی به کار شهروندان در هر منطقه و کوچک نمودن پیکره شهرداری مرکزی راه اندازی کند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار